(OT) farveprint i KBH.
Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-05-02 12:32

Hej allesammen.

Jeg har et lille problem, da jeg kun har en laserprinter. Jeg er kommet
lidt i bekneb, idet jeg står med en A4 PDF, som jeg skal have udskrevt i
farver.

Er der nogen som kender et sted, hvor man kan komme med et PDF dokument
og få det udskevet i 50 eksemplare, eller evt. sted hvor man kan få
lavet farvekopier her i 0Københavnstrup - det skal helst kunne lade sig
gøre inden fredag (i know, i'm late..)

Fra : Strannix @ DK

Dato : 15-05-02 12:54

Morten Reippuert wrote:
> [...]
> og få det udskevet i 50 eksemplare, eller evt. sted hvor man kan få
> lavet farvekopier her i 0Københavnstrup - det skal helst kunne lade sig

Du skal da bare smide pungen på bord't også købe en spytter selv
Ej, jeg ved ikke om det kan lade sig gøre - men prøv:
http://degulesider.dk/yp/Fagbogen/YpResult?compChkTradeIDs=00004560&compTrade=kopi&compCity=k%C3%B8benhavn&compCatHierarchyID=TOP&compPhone=&compHouseNumber=&fcHouseNumber=&fcStreet=&compName=&compStreet=&fcOriginMapId=&compCatIndexLetter=a&fcCity=&hitsPerPage=10&compZip=&fcZip=&sort=&compRegionID=&compInfMapID=&wntdPageNo=1&compInfAdID=&compInfCatID=

Ja det er en URL, alt skal med
og husk nu lige næste gang der er noget der hedder degulesider.dk - ikke
også *G*

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 15-05-02 13:06

in article 3vgtba.0e.ln@g4.reippuert.dk, Morten Reippuert at
spam@reippuert.dk wrote on 15/05/02 13:31:

> [...]
> og få det udskevet i 50 eksemplare, eller evt. sted hvor man kan få
> lavet farvekopier her i 0Københavnstrup - det skal helst kunne lade sig

Vesterkopi, f.eks.?

Fra : Henrik Enslev

Dato : 15-05-02 15:46

Peter | Paintbox <peter@paintbox.dk> wrote:

> Vesterkopi, f.eks.?

Masser af steder. Fx Christensen fotosats, Nørrebrogade
Det koster lidt knapper.

Vh Henrik

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-02 19:54

henslev@mobilixnet.dk (Henrik Enslev) writes:

> Masser af steder. Fx Christensen fotosats, Nørrebrogade Det koster
> lidt knapper.

Dén kan jeg bekræfte. Sidst jeg var i Vestre Kopi ville de have i
omegnen af 30 kr. pr. A4 side, laser farve.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 18-05-02 20:33

In article <kybsbeli5z.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Dén kan jeg bekræfte. Sidst jeg var i Vestre Kopi ville de have i
> omegnen af 30 kr. pr. A4 side, laser farve.

Klart. Du skal jo betale for at de studerende ved de "kunstneriske
uddannelser" får en noget anden pris.

Thomas Tvegaard

Fra : Jan Hovard

Dato : 15-05-02 15:48

> [...]
> og få det udskevet i 50 eksemplare, eller evt. sted hvor man kan få
> lavet farvekopier her i 0Københavnstrup - det skal helst kunne lade sig

Hej Morten,
Prøv Vesterkopi i Nørregade lige over for domkirken.

---JanH

Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 16-05-02 23:22

Hej Morten

Prøv evt. en foto-butik f.eks. Bingo Foto 20x30 cm på fotopapir er vist
næsten samme pris som A4 farveprint. Det er ikke sikkert .pdf duer, men det
gør .tif eller .jpg

http://www.bingofoto.dk/
Tryk på fanen: "Digital billedservice"

Med venlig hilsen
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Morten Reippuert

Dato : 17-05-02 20:40

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> og få det udskevet i 50 eksemplare, eller evt. sted hvor man kan få
> lavet farvekopier her i 0Københavnstrup - det skal helst kunne lade sig

Problemet blve løst af en venlig sjæl, tak for alle henvendelserne både
her i gruppen og pr. mail

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : jørn

Dato : 19-05-02 22:26

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> er der nogen der ved hvordan man dår en OS X driver til Epsons printer SC
1520