Tidsindstillet audiooptager
Fra : Troels

Dato : 14-05-02 19:58

Hej
Er der nogen der kender et program der kan indstilles til at optage lyd fra
en af indgangen på lydkortet på et bestemt tidspunkt?

/Troels

Fra : Riverwind

Dato : 14-05-02 22:51
Fra : Peter Andersen

Dato : 15-05-02 10:59

"Riverwind" <Riverwind@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Prøv evt.:
> http://www.world-voices.com/software/nchtimer.html
> http://skyhawktech.com/
>
> /Riverwind

CoolEditPro. (vær i øvrigt opmærksom på at der er kommet en ny version!)
Højreklik på Record og tryk timerrecord.

Fra : Troels

Dato : 17-05-02 15:56

> http://skyhawktech.com/

Den her ser rigtig fin ud. Den prøver jeg sgu
Tak for hjælpen...

/Troels

Fra : LazyA

Dato : 16-05-02 02:13

"Troels" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk> skrev

> Er der nogen der kender et program der kan indstilles til at optage lyd
fra
> en af indgangen på lydkortet på et bestemt tidspunkt?

Husk - af ren høflighed - at informere hende om at hun bliver optaget.

/Anders

Fra : Troels

Dato : 16-05-02 13:06

> fra
>

> Husk - af ren høflighed - at informere hende om at hun bliver optaget.

???? Den er jeg ikke helt sikker på jeg forstod.....

/Troels

Fra : Kasper Aae

Dato : 17-05-02 10:42

On Thu, 16 May 2002 14:06:23 +0200, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>???? Den er jeg ikke helt sikker på jeg forstod.....

Come on, Troels. Brug din fantasi ; )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Troels

Dato : 17-05-02 11:41

> Come on, Troels. Brug din fantasi ; )

Hmm.... jeg er lige blevet mindet om en episode af Langt fra Las Vegas der
blev sendt fornylig, hvor Karen (R'n'B-sangerinde) medvirker.Er det sådan
noget vi er ude i?

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-05-02 15:24

LazyA wrote:

> "Troels" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk> skrev

> fra
>
> Husk - af ren høflighed - at informere hende om at hun bliver optaget.

Din gris ;)

Fra : LazyA

Dato : 16-05-02 20:01

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev