At fjerne CD-kopibeskyttelse...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-05-02 14:44

Hej

Ja så skulle det, ifølge www.it-avisen.dk , være muligt at fjerne
kopibeskyttelsen op cd'er, de har ikke selv prøvet, men er der andre der har
?

Læs det her: http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=3516

/C.T.

Fra : John K

Dato : 14-05-02 14:49

> Ja så skulle det, ifølge www.it-avisen.dk , være muligt at fjerne
> kopibeskyttelsen op cd'er, de har ikke selv prøvet, men er der andre der
har

Den dag jeg finder en CD jeg ikke kan afspille/kopiere i mit CD-ROM drev
skal det da afprøves, men ikke før

Mvh

John K

Fra : Max

Dato : 14-05-02 18:35

Hej

> Den dag jeg finder en CD jeg ikke kan afspille/kopiere i mit CD-ROM drev
> skal det da afprøves, men ikke før

Den dag jeg får sådan en, ryger den direkte retur til forhandleren.

Mvh Max

Fra : John K

Dato : 14-05-02 21:32

> Den dag jeg får sådan en, ryger den direkte retur til forhandleren.

Jeg har en del af disse kopibeskyttede CD'er, men det ene CD-ROM drev
spiller dem alle.

Mvh

John K