Tjaa...
Den kørte fint til tidspunktet hvor jeg besluttede mig for at skifte til den
anden cylinder udelukkende pga. jeg havde svært ved at holde den tæt ved
udstødningen.
Så derfor ingen problemer med frigang mod stemplet.
Derimod har jeg aldrig oplevet noget sidde så fast mellem cylinder og
pinbolt/motorblok.
Selv ret kraftige slag fremefter mod en stang oppe i udstødningshullet får
ikke cylinderen til at bevæge sig en millimeter.
Jeg er næsten bange for at en tidligere ejer måske har haft problemer med at
holde den tæt nede ved blokken, og har måske tætnet med araldit lige før et
salg.
Men det er en grim og meget dyr tanke.....
Mon man bare kan varme med en blæserlampe på siden af cylinderen og så håbe
at det har nogen effekt ?
Er det cylinderen eller blokken som skal have mest varme eller skal det bare
fordeles ?
Jeg håber det lykkes.....Thomas.
"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
news:abr85d$kfi54$1@ID-138513.news.dfncis.de...
> Thomas wrote:
> > Hej...
> > Jeg har netop indkøbt div. dele for renovering på min neo's da bla.
> > cylinderen er knækket ved udstødningsbespændingen.
> >
> > Jeg er dog løbet ind i nogen problemer med at få den gamle cylinder
> > af. Den sidder urokkelig fast ved motorblokken, og lader sig ikke
> > trække ud, og dette er lige meget hvilken teknik jeg bruger.
> > Har forsøgt med at løsne pinboltene men disse sidder også urokkelig
> > fast.
>
> Det er sikkert rust mellem pindbolte og cylinder der gør at den sidder
fast,
> det kan være meget svært at tage cylinderen af uden at den varmes op med
> evt. ilt og gas
>
> --
> Mvh.
> Henning Lund
> icq 18805021
>
http://sitecenter.dk/freespace/