Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Samsung 350SE - Duer det?
Fra : Kurt Sejr Hansen

Dato : 12-05-02 21:10

Hej alle

Jeg har set det nye Samsung 350SE, 3Mpixel, god lysfølsomhed, lille og
kompakt. Det ser fint ud og har det godt objektiv. Men kan man køde det -
prisen er den samme som Olympus 3020, dvs. omkring 4600 Kr.

Som spurgt, duer Samsung?

Med venlig hilsen

Kurt Sejr Hansen

Fra : krammer

Dato : 13-05-02 20:04

"Kurt Sejr Hansen" skrev d. 12-05-02 21:10 dette indlæg :
> [...]
det -
> prisen er den samme som Olympus 3020, dvs. omkring 4600 Kr.

jeg har næsten lige haft købt et samsung godt nok kun et 1.2 mil pixel
men det gik jeg ned med igen jeg er ik glad for sumsung..det tog nogen
meget dårlige billeder så jeg købe et fujifilm på 2.0 mil og det tager
meget bedre billeder

hilsen krammer

http://www.kandu.dk/