Gamespot $$$ nu?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-05-02 07:52

Nu ser det ud til at gamespot vilhave kolde kontanter for at man får det
fulde udbytte af deres side. Jeg har brugt sitet siden 95 og synes det er
det bedste til reviews osv. Nogen der kender et site der er lige så godt
eller måske bedre?

Mvh Thomas

Fra : No-Fancy-Name

Dato : 12-05-02 10:04

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det bedste til reviews osv. Nogen der kender et site der er lige så godt

Der er masser.
Gå ind på www.gamerankings.com.
De har links til alle reviews af spil.
Her kan du så finde ud hvilke du bedst kan lide.

Personligt bruger jeg www.avault.com
www.gamesdomain.com www.gamespy.com

www.pcgr.com (private spillere anmelder)

Man kan også bruge Gamespot UK http://www.gamespot.co.uk/