Indbagt chilli i ost - hvorhenne ?? ;o(
Fra : Morten Juel

Dato : 11-05-02 20:14

Hejsa NG

Jeg har først lige set jer her i mad gruppen.. damn jeg er da gået glip af
noget i mit liv kan jeg godt se..
Jeg har lige læst diverse ting dernedaf.. og jeg skal da lige ha prøvet
nogle ting af )

Nå men mit spørgsmål går på følgende:

På f.eks. Jensens bøfhus kan man få en snack kurv, hvor en af tingene er en
chillipeber indbagt sammen med ost.. og de smager himmelsk.. jeg har set dem
hos en af de lokale kebab huse også..

Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan købe en bunke af dem ?? de smager
bare så godt )

Håber der er en der ved noget

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Jens Fallesen

Dato : 11-05-02 22:38

Morten Juel wrote:

> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan købe en bunke af dem ?? de smager
> bare så godt )

Jeg har set dem i Metro, men jeg mener faktisk ikke at have set dem i
almindelige supermarkeder.

Til gengæld kan jeg tilføje, at ISO (i hvert fald på Amager) har en
rigtig god Gouda-ost med chili. Den kan varmt anbefales, f.eks. til en
lidt anderledes cheeseburger.

--
Jens Fallesen <jens@fallesen.dk> O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark

Fra : Michael Sølvsten

Dato : 13-05-02 00:09

Oprindeligt hedder produktet "Poppers" - forhandlingen i Danmark er netop
blevet overtaget af McCain.

check: www.1800poppers.com/products/pgs/c1.tpl

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hos en af de lokale kebab huse også..
>
> Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan købe en bunke af dem ?? de smager

Der er efterhåndende flere producenter, men den oprindelige hedder Anchor
Foods, som sælger dem under mærket "Poppers". McCain har netop overtaget
forhandlingen af deres produkter. Prøv at checke
http://www.1800poppers.com/products/pgs/c1.tpl

Jeg handler med AB Catering i Århus, som har flere af produkterne, men du
skal nok ikke regne med at kunne købe dem i detail. Dansk Supermarked
forhandlede dem på et tidspunkt men de var hundedyre, engros fåes de til ca.
hundrede kroner kiloet inkl. moms.

MVH.
Michael Sølvsten
www.friheden.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 13-05-02 20:00

SUPER GULD ))

Så må jeg da få ringet til dem imorgen ! )

Mange mange tak