Det er "kun" et spørgsmål om service - jeg er ikke blevet snydt!
Jeg - og flere andre jeg kender - har på det seneste oplevet at måtte
rykke for film, hvor der åbenbart er gået kludder i bestillingen.
Derudover havde jeg forudbestilt en film, der havde premiere senere, men
fik lige pludselig en mail om at de havde problemer med deres
betalingsystem, så nu kunne de ikke finde ud af at trække pengene.
Derfor skulle kunderne (vistnok - det var en meget kryptisk mail) sende
en mail med en afbestilling, og gå ind og bestille forfra. Det fremgik
ikke, hvordan det påvirkede ens placering i køen (hvis der ikke var film
nok fra starten), og om de dermed havde styr på betaling m.m. Jeg ville
mene, at hvis man har problemer med sine systemer, må man selv sørge for
at løse dem - ikke sende problemet videre til kunden. Jeg skrev derfor
og spurgte, om de ikke blot kunne sende et girokort med, hvis de da ikke
kunne finde ud af at genskabe deres betalingsdata (hvilket ville være
hvad enhver seriøs forretning ville gøre) - og om placering i
køen/leveringstid, men fik blot et flabet svar om at "sådan var det
bare".
Jeg ville mene, at der er tilstrækkeligt med seriøse forretninger (såvel
på som udenfor nettet) til at man ikke behøver at benytte de useriøse.
"Jesper Winding" skrev d. 10-05-02 13:21 dette indlæg :
> Jeg forstår ikke helt! er du blevet snydt for en film, penge, hvad?
eller
> mener du bare deres service er dårlig?
>
> Vil da lige nævne at 2 film jeg bestilte 6. maj er kommet idag. og at
> pengene også først er trukket idag.
>
> --
> -=JESPER=-
>
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm
>
>
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"