Preload-problem
Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 09-05-02 14:27

Jeg arbejder med min hjemmeside, der ligger på
http://home.worldonline.dk/jakobhj/bugtaling/

Når man fører musen over knapperne i bunden kigger aben ned. Det fungerer
fint, men jeg undrer mig endog meget over, at præcis samme kildekode, som nu
er oploadet på http://www.bugtaling.dk/qqq.html , giver problemer. Her
cahces billedet "abebilleder.jpg" ikke. Hvis man fx fører musen fra venstre
mod højre i bunden af siden, og tilbage igen - skal billedet genloades, når
man holder billedet over knappen "Billeder/Video". De andre knapper fungerer
fint.

Hvad i al verden kan det dog skyldes? Kildekoderne er som sagt fuldstændigt
identiske...

/Jakob Højlev Jørgensen

Fra : Chok Og Underholdnin~

Dato : 09-05-02 16:51

Relevante anmeldelser findes på:
http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/kultur/res/art&art_id=3505270
og:
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=131580/

B. Frederiksen <ocean@get2net.dk> skrev

Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 12-05-02 13:57

Jakob Højlev Jørgensen @tiscali.dk> <jakobhj<NOSPAM> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BOuC8.2342$ek6.74778@news010.worldonline.dk...
> [...]
fungerer
> fint.
>
> Hvad i al verden kan det dog skyldes? Kildekoderne er som sagt

Problemet er vist løst. Har egentlig ikke fundet ud af, hvad der var galt.
Kopierede filen "abebilleder.jpg" fra Tiscali til bugtaling.dk, og siden har
det virket. Mystisk var det. Men trods alt rart, at det virker nu...

/Jakob Højlev Jørgensen