Aprilia RS 50 skjolde
Fra : Thomas Petersen

Dato : 09-05-02 00:24

Mangler skjolde til en Aprilia RS 50 Årg. 98.. Har kigget i ben blå avis og
hos min private forhandler.. Men er for dyrt! Nogen der kender en forhandler
der har det til en rimelig god pris?

Fra : Mythos

Dato : 09-05-02 07:43

"Thomas Petersen" <eberchart@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> hos min private forhandler.. Men er for dyrt! Nogen der kender en

Aprilia stumper er generelt dyre, så der er ikke så meget håb for dig, tror
jeg.
En original udstødning til min Rally koster over 4000.-, hvad vil det så
ikke koste dig ?

Kim Larsen

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-05-02 00:49

Den eneste måde du kan få dem billigt, er hvis du er heldig at finde en som
har nogle tilsalg brugt.

Mads

Fra : Mythos

Dato : 10-05-02 05:33

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> Den eneste måde du kan få dem billigt, er hvis du er heldig at finde en
som
> har nogle tilsalg brugt.
>
> Mads

Nu er det vel ikke mig du opfordre til at købe brugte udstødninger ?

Kim Larsen