Opskrifter med eller til hjortkød søges
Fra : Kristian Sørensen

Dato : 07-05-02 14:27

Hejsa

Jeg har for et stykke tid siden stablet en side for min fars
hjortefarm på benene - og i den forbindelse var det meningen at der
gerne skulle komme en masse opskrifter med hjort - men det er ikke
rigtig lykkedes - kun én person her tilføjet en opskrift.

Er der nogle der ligger inde med en god opskrift eller tilbehør så
klik ind forbi
http://www.ingermann.dk/hjorte

Råd til hvor man ellers kan gøre opmærksom på siden ønskes også.

/Kristian Sørensen
http://www.cygnet.tk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-05-02 14:30

kristian@sorensen.as (Kristian Sørensen) writes:

> http://www.ingermann.dk/hjorte
>
> Råd til hvor man ellers kan gøre opmærksom på siden ønskes også.

Jeg ville have lavet linkene i en farve så de var til at læse. Men
hvis du vil have respons på siden, så bed om den i den gruppe der er
lavet til det. Desværre kan jeg ikke huske hvad den hedder, men prøv
at se efter den.

/Trine

http://usenet.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-05-02 15:21

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Men hvis du vil have respons på siden, så bed om den i den gruppe
> der er lavet til det. Desværre kan jeg ikke huske hvad den hedder,

// Klaus

Fra : Michael

Dato : 07-05-02 18:11

"Kristian Sørensen" <kristian@sorensen.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> klik ind forbi
> http://www.ingermann.dk/hjorte
>
> Råd til hvor man ellers kan gøre opmærksom på siden ønskes også.

jeg ville rette stave-/trykfejlene på siden, så den ser lidt mere "seriøs"
ud