Gitte Nielsen´s musik ?
Fra : Per K

Dato : 06-05-02 21:23

Det var dælme noget af et "pain in the ass" at finde noget som helst ang.
hendes musik
på nettet, kun nøgen billed sites. Jammen så prøver jeg her igennem.
Jeg sad og så det program at der lige har været vist på DR ang. Gitte
Nielsen.
Der viste de et klip fra en musik video fra en tid hvor hun kaldte sig
Gitta.
Musikken i videoen var lidt techno/trance præget og lød faktisk meget godt.
Hvis nogen så programmet, kender i så evt titelen på det nummer der blev
vist
i den musikvideo ?

Billede fra videoen: news:ab6oge$18es$1@news.cybercity.dk

Mvh Per

Fra : Per K

Dato : 06-05-02 21:29

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt.
> Hvis nogen så programmet, kender i så evt titelen på det nummer der blev

Jammen når skide CC ikke vil lagre den her, må i prøve den her post som
ligger på
dreader1 serveren istedet for.

Mvh Per

Fra : Lars B.

Dato : 06-05-02 22:19

In article <ab6ojq$18ql$1@news.cybercity.dk>, persen1@NONOyahoo.dk
says...
> [...]
> Hvis nogen så programmet, kender i så evt titelen på det nummer der blev

Nu har jeg ikke set udsendelsen, men i '85 havde hun et mindre hit med
"Everybody Tells a Story"

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-05-02 00:08

> [...]
godt.
> Hvis nogen så programmet, kender i så evt titelen på det nummer der blev

Jeg så (heldigvis) ikke programmet, men i British Hit Singels bogen er der
en Gitta, Denmark/Italy, male/female vocal/instrumental group (lidt af en
helgardering, ikk'?) med et hit (i England) : No More Turning Back, 1 uge
på 54 pladsen, 19 aug 2000.
Måske er det en hjælp.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Per K

Dato : 07-05-02 13:58

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i
en meddelelse news:C1EB8.13512$HZ2.980016@news000.worldonline.dk...
> [...]
> helgardering, ikk'?) med et hit (i England) : No More Turning Back, 1 uge

Jeg prøver at hitte ud af om det er den, for 80´er tracket at Lars B nævner
ved jeg godt
at det ikke lige er det nummer jeg søger.

Venligst
Per

Fra : Per Madsen

Dato : 07-05-02 17:11

www.audiogalaxy.com kan man finde en Gitta, som har lavet nummeret: No
more turning back. Den ligger i en del forskellige versioner. Måske var det
den alligevel. Prøve at hente den.

Hilsen,
Per