ROCKMANAGER problemer
Fra : Dopedog

Dato : 05-05-02 15:36

Når jeg har installeret spillet og vælger ROCKMANAGER blir der først sort
skærm og derefter hopper den bare ud på skrivebordet igen og går ikke
videre... hvad kan der være galt?

Mit system:

P-III 1,1 Ghz
256 ram
S3 ProSavage Grafikkort

-Ronnie

Fra : Mr. X

Dato : 05-05-02 22:02

"Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> Når jeg har installeret spillet og vælger ROCKMANAGER blir der først sort
> skærm og derefter hopper den bare ud på skrivebordet igen og går ikke
> [...]

FUCK DIG; din warez narkoman!! Køb da dit software

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 05-05-02 23:54

"Mr. X" <MrX@mail.dk> wrote in message

> FUCK DIG; din warez narkoman!! Køb da dit software

http://www.usenet.dk/

Læs og tag ved lære.

Mvh. Jacob

Fra : Dopedog

Dato : 06-05-02 00:13

Uhm og hvorfor tror du så jeg har en ulovlig kopi af spillet? Fordi jeg også
poster i alt.dk.warez?
Jeg vil næsten vædde med at minimum 10 der poster herinde OGSÅ poster i
alt.dk.warez ...

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Mr. X

Dato : 06-05-02 10:42

> [...]
også
> poster i alt.dk.warez?
> Jeg vil næsten vædde med at minimum 10 der poster herinde OGSÅ poster i

LOL, du er bare så grim at kigge på... "Ronnie".. LOL.. Lille tykke svin

Fra : Michael Boysen

Dato : 06-05-02 17:06

Mr. X skrev først:
> FUCK DIG; din warez narkoman!! Køb da dit software

Og dernæst:
> LOL, du er bare så grim at kigge på... "Ronnie".. LOL.. Lille tykke svin

Det var da utroligt................hvis dine forældre opdager at du bruger
computeren på denne måde, er der uundgåelig ballade!
Det kan du nok alligevel forvente i nærmeste fremtid alligevel - Klage
afsendt!

/Michael Boysen

Fra : Dopedog

Dato : 06-05-02 20:46

>Klage afsendt!

Også herfra ... er det ikke noget med 2 klager så bliver abonnementet
opsagt?

-Ronnie

Fra : Martin Møller

Dato : 07-05-02 13:49

"Mr. X" <MrX@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3cd64fdb$0$58750$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> også

> LOL, du er bare så grim at kigge på... "Ronnie".. LOL.. Lille tykke svin

En "shit for brains" type som underskriver sig "Mr.X" skal man ikke tage seriøs. Ignorer ham.

Martin

Fra : Dopedog

Dato : 07-05-02 21:56

Jamen ... han kaldte mig tykke svin... jeg føler mig som en Amin Jensen kopi
nu ...

Hehe :)

-Ronnie

Fra : PoPpiN

Dato : 06-05-02 12:08

"Mr. X" <MrX@mail.dk> wrote in message

> FUCK DIG; din warez narkoman!! Køb da dit software

Meget Kreativt, men fordi han følger med dk.warez, ligesom dig er det ikke
ens betydne med at hans rockmanager er ulovlig, det kan du jo ik vide
vel....
så tag lige en slapper og hvis du ikke kan hjælpe ham så lad da vær med at
besvare ham

Mvh Ernst

ps. jeg påstår ik at han har en original