Til alle med fontosaer,
Fra : Paw Madsen

Dato : 05-05-02 12:34

Hejsa NG.

Jeg er ved at erhverve mig en flok fontosaer igen,
min søster har 3 hvor de 2 af dem 100% er hanner, men den sidste er jeg
meget i tvivl om.
de gåer 3 i et lille 250L "paldsen er træng" men der er kun de 3 og 40
maller
den ene den store en meget dominerenede han "str over 25cm"
og den anden han nok ca 15-18 cm og så en lille en på nok omkring 10-15cm
som altid gemmer sig unden en træstup,
nu er det så jeg gerne vil vide om der er en måde hvorpå man kan sige 100%
at det er en hun.
de "gamle" fontaser jeg hade var min hun også på ca 10-13cm og 2 ander en
del størrer.
bulen i panden er lille på den omtalte lille Fontosa. og de er alle sammen
alder, min søster fik dem da de var 3-4 cm.

og nu da jeg aligeveller skrive vil jeg gerne i kontakt med Fontosa
fiskeejer, da jeg kommer til at mangle nogle hunner og nogen at snakke med
om opbygning af akv. til Fontosa min 530L og helst 660L eller 700L

Fra : Ghetto Svend

Dato : 08-05-02 22:38

"Paw Madsen" <McLan_MadMax@Stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fiskeejer, da jeg kommer til at mangle nogle hunner og nogen at snakke med
> om opbygning af akv. til Fontosa min 530L og helst 660L eller 700L

Her er en sjov historie om en frontosa:

http://home.worldonline.dk/laus/frontosa.htm

Fra : Paw Madsen

Dato : 11-05-02 09:04

Det var da vældigt men en lille historie, meget sjov.

men det var nu real facts jeg var mest ude efter.....
dem er der jo ikke lige frem væltet meget ind af :((
det er jeg ked af at se.

er der ingen der er på inet og som bruger NG som ejer Fontosa ????