slette gamle indlæg i Outlook Express 5.0.~
Fra : Henrik Enslev

Dato : 04-05-02 12:49

Hej
Hvordan sletter jeg gamle indlæg i nyhedsgrupper
Nu står den bare og hober dem op (og det blir den vel langsommere af?)

Venlig hilsen

Henrik Enslev
Frederiksvej 7A,2.tv.
2000 Frederiksberg
tlf 51 60 00 87
E:mail henslev@mobilixnet.dk

Fra : Morten Reippuert

Dato : 04-05-02 13:39

In article <B8F9973B.F51D%henslev@mobilixnet.dk>,
Henrik Enslev <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> Hej
> Hvordan sletter jeg gamle indlæg i nyhedsgrupper
> Nu står den bare og hober dem op (og det blir den vel langsommere af?)

marker serveren, ctrl+klik og vælg empty cache. For at få artiklerne
helt ud af OE er du nød til at genopbygge databasen - de gener det
medfører er blot endnu en understregning af, at det program er komplet
uegnet til usenet.

Fra : Per Andersen

Dato : 05-05-02 15:11

> [...]
> helt ud af OE er du nød til at genopbygge databasen - de gener det
> medfører er blot endnu en understregning af, at det program er komplet

Hej Morten
Hvilket program anbefaler du til news?
Hilsen Per

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-05-02 16:07

In article <B8FB027C.1524D%perandersen@gmx.net>,
Per Andersen <perandersen@gmx.net> wrote:

> Hej Morten
> Hvilket program anbefaler du til news?
> Hilsen Per

Han anbefaler NewsWatcher til Mac OS X og MacSOUP til klassisk.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert

Dato : 05-05-02 21:50

In article <muenster-9CBBA6.17070405052002@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <muenster@mac.com> wrote:

> Han anbefaler NewsWatcher til Mac OS X og MacSOUP til klassisk.

vo vover du at svare på mine vegne?

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-05-02 22:14

In article <ht54ba.ev2.ln@g4.reippuert.dk>,
Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> vo vover du at svare på mine vegne?

Du er jo adskillige timer bagud. Her på nettet skal det gå tjep!

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert

Dato : 05-05-02 22:34

In article <muenster-FB8621.23135305052002@news.tele.dk>,

> Du er jo adskillige timer bagud. Her på nettet skal det gå tjep!

Jeg undskylder hermed at jeg i denne weekend har skulket fra mit job som
24-7 usnetter...

Fra : Morten Reippuert

Dato : 05-05-02 21:48

In article <B8FB027C.1524D%perandersen@gmx.net>,
Per Andersen <perandersen@gmx.net> wrote:

> Hvilket program anbefaler du til news?

MacSOUP (offline-reader og Mac OS 9) og MT-newswatcher (online-reader og
både mac OS 9 & X)

Fra : Jesper

Dato : 04-05-02 13:43

Henrik Enslev <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> Hej
> Hvordan sletter jeg gamle indlæg i nyhedsgrupper
> Nu står den bare og hober dem op (og det blir den vel langsommere af?)

Højreklikker (eller kontrolklikker) på newsserveren i venstre panel og
vælger purge.
--
Jesper.
"Tanya Roberts doesn't really do much, but looks damn nice doing it"