Glemsomme Internet Explorer X
Fra : Jesper

Dato : 04-05-02 07:47

Jeg har bemærket at der er flere indstillinger som Internet Explorer til
OS X glemmer: F.eks. Security Zones, jeg har smidt en hel del
forskellige sites i Restricted Zone for at slippe for popup, popunder og
Flash hen over skærmen reklamer og tunge Java Applets som ikke bruges
til navigation fra f.eks. nyhederne.tv2.dk *.yahoo.com, www.jp.dk etc.
Problemet er at IE selektivt glemmer en del eller alle disse sites der
er smidt i Restricted Zone. Dog går det for det meste hvis man kun
tilføjer ét site pr. gang man har browseren åben. Jeg har også været ude
for at broweren er crashet og alle på nær 2 sites i Restricted Zone var
forsvundet efter crashet.

Er der andre der kender det problem?

--
Jesper.
"Tanya Roberts doesn't really do much, but looks damn nice doing it"

Fra : pst

Dato : 04-05-02 15:04

In article <1fbnhdz.whw2p1dm48n6N%no@scrubs.us>, no@scrubs.us (Jesper)
wrote:

> [...]
> tilføjer ét site pr. gang man har browseren åben. Jeg har også været ude
> for at broweren er crashet og alle på nær 2 sites i Restricted Zone var

Ikke lige det problem, men min glemmer autofyld og besøgte steder med
mellemrum. Pludselig er der helt blankt inde i preferences, hvor det
burde stå, og url-adresser fuldfører den ikke mere under indtastning.
Jeg har ikke bemærket, om det er sket i forlængelse af et crash eller en
force quit.

Mvh. Poul