rock idoler!!!
Fra : harry

Dato : 01-05-02 14:26

er det for sjov? en pendant til p.i.s. måske.
jeg håber det sgu!
så det for første gang iaftes. zappede lige over mens de lemlæstede
radioheads creep; og faldt ned af stolen.

etta

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-05-02 16:04

harry wrote:
> [...]
> jeg håber det sgu!
> så det for første gang iaftes. zappede lige over mens de lemlæstede
> radioheads creep; og faldt ned af stolen.

Tja nærmere en pendant til Popstars. Men jeg giver dig ret i at deres udgave
af "creep" er ganske forfærdelig.
Men selv om det skulle handle om rock er det vel stadig en gang pop de
spiller. Den sang de selv har skrevet er da lige til POP FM.

Michael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-05-02 18:04

Michael Petersen wrote:

> [...]
> Men selv om det skulle handle om rock er det vel stadig en gang pop de
> spiller. Den sang de selv har skrevet er da lige til POP FM.
Mener du "det første megahit fra blunt" (som de så pænt sagde i
reklamerne for en måned eller to siden)?

Problemet med Rock Idoler er nu ikke så meget hverken konceptet eller de
medvirkende men ham producerfjolset der koncentrerer sig 98% om imaget
og 2% om musikken.
Om de medvirkende er dygtige musikere eller ej er lidt svært at sige. De
bliver konstant hevet ned af produceren.

/Robert

Fra : Morten Holm

Dato : 02-05-02 09:13

Jeg så det også for føste gang i tirsdags... Og jeg sad da også og ventede
på at det kom en tekst over skærmen hvor der stod på " This a Joke..."! men
det kom der sq ikke.......Jeg syndes at det er plat at man skal begynde at
køre det så langt ud... Da det der Pop-Stars program kom kunne jeg lige leve
med det. For det var jo første gang at sådan et program kom på dansk
jord....men nu Snakker TV2 jo om at lave et program til......bare hvor også
mænd kan være med....
Jeg syndes at man skal lave sådan noget en gang... for det bliver bare
dårligere og dårligere for hver gang....

--
Mvh.
Morten