Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativtaske
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-04-02 15:09

Stativtaske

Jeg har d.d. modtaget en Manfrotto stativtaske, den kostede kun 250 kr.
incl. moms og forsendelse/opkrævningsgebyr, og den er faktisk rigtig
lækker, den har en pæn finish.

Min umiddelbare vurdering var at tasken var lidt for rummelig til mit
fotostativ, men den overskydende plads kan jo udnyttes til et sæt
regntøj eller lignende, så den er go' fin.

Stativtasken er en handy måde at ha' stativet på, skulderremmen er
tilpas bred, og det giver en tilpas ligevægt med fototasken, og man har
begge hænder frie, så jeg glæder mig til at brugen den på mine lange
trave-foto-ture.

Fra : Bjarne Kjær

Dato : 30-04-02 15:25

Og hvor har du så købt den, og til hvilken størrelse stativ?

m.v.h.
Bjarne Kjær

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-04-02 15:27

Bjarne Kjær wrote:

> Og hvor har du så købt den, og til hvilken størrelse stativ?

Jeg har købt en 80 cm. model se flg. link.

http://www.manfrotto.com/products/metric/botfot2.html?sectionid=2&subsectionid=3&categoryid=7&subcategoryid=38

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-04-02 15:21

On Tue, 30 Apr 2002 16:09:15 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wroti:

>Min umiddelbare vurdering var at tasken var lidt for rummelig til mit
>fotostativ, men den overskydende plads kan jo udnyttes til et sæt
>regntøj eller lignende, så den er go' fin.

Er det ikke en golfback du har fået ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-04-02 15:58

"U. Pedersen" wrote:

> Er det ikke en golfback du har fået ?

Næ - golf og tennis har jeg skam folk til....:)