Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Erfaringer med Sony P5?
Fra : Thostrup

Dato : 30-04-02 07:10

Nogen der har leget med dette kamera og fået nogle indtryk?

På forhånd tak

Mvh

Thostrup

Fra : Lars

Dato : 30-04-02 12:49

"Thostrup" skrev:
> Nogen der har leget med dette kamera
> og fået nogle indtryk?

Læs nogle dage tilbage i denne nyhedsgruppe, overskrift: SONY DSC P5

Selv har jeg leget meget med det, og sidder kun med positive indtryk. Men
jeg er ikke ekspert, ej heller har jeg haft andre at sammenligne med, er
blot en tilfreds ejer af et P5

Her er et par anmeldelser af det:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/P5/P5A.HTM
http://www.dpreview.com/reviews/sonydscp5/default.asp

- Lars

Fra : Thostrup

Dato : 30-04-02 13:31

> Læs nogle dage tilbage i denne nyhedsgruppe, overskrift: SONY DSC P5

Tak, men den tråd blev meget hurtigt drejet over i en lille indbyrdes kamp
om batteritid i stedet.

> Selv har jeg leget meget med det, og sidder kun med positive indtryk.

Har du oplevet at nogen på dine potrætter får røde øjne? Hvordan virke dets
rødeøjne reduction? Med et par pre flash??

Mvh

Thostrup

Fra : Lars

Dato : 30-04-02 13:49

> Har du oplevet at nogen på dine potrætter får røde øjne?

Nej.

> Hvordan virke dets rødeøjne reduction? Med et par pre flash??

Ja, det udsender en 3-4 hurtige glimt før det rigtige flash.

- Lars

Fra : Thostrup

Dato : 30-04-02 18:59

> Nej.

> Ja, det udsender en 3-4 hurtige glimt før det rigtige flash.

Mange tak ... for svarne.

Mvh

Thostrup

Fra : Thostrup

Dato : 01-05-02 14:02

Hvor lang et der fra centrum af dit objektiv til centrum af blitzen?

På forhånd tak

Mvh

Thostrup

Fra : Lars

Dato : 01-05-02 21:26

"Thostrup" skrev:
> Hvor lang et der fra centrum af dit objektiv
> til centrum af blitzen?

Målt på selve kameraet? Hvis ja, så er det 5,3 cm.

- Lars