Hvor kan jeg downloade brudevalsen?
Fra : Nuserpigen

Dato : 29-04-02 15:38

Hej
Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade brudevalsen?
bryllupsklar.dk´s download virker ikke.
På Forhånd Tak.
MVH Nuserpigen

http://www.kandu.dk/

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 29-04-02 16:22

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev

> Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade brudevalsen?
> bryllupsklar.dk´s download virker ikke.
> På Forhånd Tak.
> MVH Nuserpigen

Google gav på få millisekunder ved søgning på ordene "brudevalsen" og "midi"
dette svar:
http://www.bentbay.dk/brudeval.mid

(http://www.bentbay.dk/midall.htm)

mvh
Peter

Fra : Per Madsen

Dato : 29-04-02 20:21

Skal det være i MIDI format, eller den 'rigtige' til at lægge på en cd ?

Hilsen,
Per

Fra : Nuserpigen

Dato : 09-05-02 23:03

"Per Madsen" skrev d. 29-04-02 20:21 dette indlæg :
> Skal det være i MIDI format, eller den 'rigtige' til at lægge på en cd
?

> Hilsen,
> Per
>
> Hej
Jeg har fundet den som mp3, den varer ikke længere end 2 min. Varer din
længere? for så vil jeg gerne have den.
Knus Nuserpigen

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Madsen

Dato : 10-05-02 22:43

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> ?

> Jeg har fundet den som mp3, den varer ikke længere end 2 min. Varer din
> længere? for så vil jeg gerne have den.
> Knus Nuserpigen

Nææ, min varer 2:36, så det er ikke meget ekstra du får for pengene.

Hilsen,
Per

Fra : Per Madsen

Dato : 29-04-02 20:49

Jeg har melodien i mp3 format. Skriv hvis du vil ha' den (fylder 5MB).

Hilsen,
Per

Fra : sustho

Dato : 25-01-05 20:56