Hjææælp til MISTÆNKT---- Nogen lyver.
Fra : Per Djernæs

Dato : 28-04-02 18:50

Hejsa...

Efter at været blevet fyret flere gange, er jeg ved at opgive. Er det ikke
nogen der kan give mig lidt hjælp til at få løst gåden.

På forhånd tak.

Per.

Fra : @ndersson

Dato : 28-04-02 20:06

> Efter at været blevet fyret flere gange, er jeg ved at opgive. Er det ikke
> nogen der kan give mig lidt hjælp til at få løst gåden.
>
> På forhånd tak.
>
> Per.
øøøøøøøøhhhhhhhhhh. køb et øhh PC øøøhh ..... spil..
Hilsen
Andy

En glad sejler fra Brøndby Havn

Fra : Larsson

Dato : 28-04-02 23:26

prøv at kigge på denne side, jeg tror den vil hjælpe dig

http://viking.dk.homepage.dk/

Mvh

Larsson

Fra : jkj