sex sells, men hvis sangen hedder noget an~
Fra : ronny

Dato : 27-04-02 17:48

Hejsa alle :)

Nu er jeg drevet helt ud i tovene. Jeg har hele haft en sang på hjernen der
bliver spillet rimeligt meget i radioen. Jeg sidder dog her uden en ide, og
har prøvet at synge for den lokale Fona, men uden held. Det er en kvinde der
synger noget med: free, to manipulate to instipulate thats my
progative....og omkvædet lyder meget som "sex sells". Jeg har lyttet til 8
sange der hedder "sex sells" men ingen af dem. Hvis der er nogen der har en
ide om hvad den kan hedde ville det være en meget stor hjælp

Venlig hilsen
Peter

Fra : Peter G.

Dato : 27-04-02 17:38

In article <aaeknh$11a7$1@news.cybercity.dk>, ronny <m11000@hotmail.com>
wrote...

> [...]
> sange der hedder "sex sells" men ingen af dem. Hvis der er nogen der har en
> ide om hvad den kan hedde ville det være en meget stor hjælp

http://www.warwickboar.co.uk/?article=411

Med andre ord:

Benefit - Sex Sells

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : ronny

Dato : 27-04-02 19:13

Lækkert :)

1000 x tak