Disk utility, evt OSX
Fra : Sunsite

Dato : 27-04-02 07:34

Hej NG
Da macen pludselig frøs med en FW Maxtor 40 gb og jeg herefter tvangs
restartet kunne icebooken ikke mounte fw-disken.
Så tog jeg norton Utilityes, som ligger på ibooken egen hd - og prøvede at
repe fw-disken.

-Nu har Norton f... up Ibooken disk også - Is'nt life wonderfull.
Har nogen en god fidus til et utility pgm - der virker til mac 9/x ??

Fælles for diskene er at de ikke vil mounte !
Mvh
Michael Horn - Nu på PC

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-04-02 09:19

On 4/27/02 8:34 AM, in article aadgp2$52s$1@sunsite.dk, "Sunsite"
<michaelhorn@mac.com> wrote:

> -Nu har Norton f... up Ibooken disk også - Is'nt life wonderfull.
> Har nogen en god fidus til et utility pgm - der virker til mac 9/x ??
>
> Fælles for diskene er at de ikke vil mounte !

Diskwarrior.

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Michael Horn

Dato : 27-04-02 09:41

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-04-02 09:51

On 4/27/02 10:40 AM, in article aado68$jt6$1@sunsite.dk, "Michael Horn"
<michaelhorn@mac.com> wrote:

> Mvh
> Michael Horn

Skynd dig ned til din lokale Officeline, de har den måske.

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 27-04-02 12:25

Peter Perlsø <ftl@pobox.com> wrote:

> Skynd dig ned til din lokale Officeline, de har den måske.

Ellers kan den købes og hentes online hos Alsoft.
<http://www.alsoft.com/alssales.html>
--
Michael Tysk-Andersen