USB-højtalere?
Fra : LaMa

Dato : 26-04-02 14:42

-- Efter jeg højest sandsynligt (det mener Erik ihvertfald) har brændt en
IC-kreds af i min iMac, så jeg ikke mere har lyd ud hverken til
hovedtelefoner og externe højtalere, spekulerer jeg over flere løsninger.
Få repareret iMaccen - koster sikkert en bondegård eller købe et par
Usb-højtalere med hovedtelefonstik - har nogen gode råd til dette og kan det
lade sig gøre. Eller er der andre gode forslag.

vh. Lasse

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 26-04-02 23:28

LaMa <lama@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> Usb-højtalere med hovedtelefonstik - har nogen gode råd til dette og kan det
> lade sig gøre. Eller er der andre gode forslag.
Brug de gamle højtaler eller dit stereoanlæg og en USB-2-lyd dims.
Efter smag og krav til sampling har
http://www.edirol.com/ noget til dig.
En UA-1A koster for tiden EUR 123. Edirol forhandler hos din nærmerste
Musikerbiks.

hilsen
Sebastian

--