white album Beatles
Fra : Finn E Jensen

Dato : 26-04-02 06:45

Hej er der nogen der alle titlerne i white album evt billede af cover
jeg har søgt efter det div steder men de steder jeg finder er tomme
eller billedet kan ikke hentes
Venlig hilsen Finn

Fra : Finn E Jensen

Dato : 26-04-02 07:08

jeg har lige fået forside og bagside men mangler et af cden
Hilsen Finn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-04-02 07:12

Finn E Jensen wrote:

> Hej er der nogen der alle titlerne i white album evt billede af cover
> jeg har søgt efter det div steder men de steder jeg finder er tomme
> eller billedet kan ikke hentes

Back in the U.S.S.R.
Dear Prudence
Glass Onion
Ob-La-Di Ob-La-Da
WildHoney Pie
The Continuing Story of Bungalow Bill
While My Guitar Gently Weeps
Happiness is a Warm Gun
Martha My Dear
I'm so tired
Blackbird
Piggies
Rocky Racoon
Don't Pass Me By
Why don't we do it in the road
I Will
Julia
Birthday
Yer Blues
Mother Nature's Son
Everybody's Got Something to Hide Except Me and My Monkey
Sexy Sadie
Helter Skelter
Long, Long, Long
Revoution I
Honey Pie
Savoy Truffle
Cry Baby Cry
Revolution 9
Good Night

Brugen af store/små bogstaver er ikke særlig konsekvent, men sådan står
titlerne på albummet.
Er du sikker på at billederne har været tomme? Albummet er hvidt! Den
eneste tekst er "The Beatles", der er skrevet med hvide - men fremhævede
- bogstaver.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Finn E Jensen

Dato : 26-04-02 09:38

ja jeg kender godt coveret men der var ikke forbindelse til urglen jeg har
nu fået dem men ikke selve cd med min firewall går det ikke og jeg vil ikke
afinstalere den , jeg er sikker på at der er en eller anden jeg har sendt
mit nødråb ud til sender mig det jeg mangler
Hilsen Finnn

Fra : Max

Dato : 26-04-02 10:19

Hej Kim

> Er du sikker på at billederne har været tomme? Albummet er hvidt! Den
> eneste tekst er "The Beatles", der er skrevet med hvide - men fremhævede
> - bogstaver.

På CD'en er The Beatles skrevet med grå bogstaver.

Mvh Max

Fra : Michael Hjorth

Dato : 26-04-02 22:31

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Er du sikker på at billederne har været tomme? Albummet er hvidt! Den
> eneste tekst er "The Beatles", der er skrevet med hvide - men fremhævede

Oprindeligt (på dobbelt-LP'en forstås) var det ikke trykt med en anden
farve, men bare stemplet i pappet så der står "The Beatles" med
forhøjede bogstaver uden farve.

Michael.

Fra : Max

Dato : 27-04-02 08:38

Hej Michael

> Oprindeligt (på dobbelt-LP'en forstås) var det ikke trykt med en anden
> farve, men bare stemplet i pappet så der står "The Beatles" med
> forhøjede bogstaver uden farve.

Ja, sådan er det lavet, kun præget og så er fordelen ved Lp udgaven
at der fulgte de 4 rigtig gode portrætbilleder med, den kunne de jo
ikke rigtig få plads til i CD udgaven.

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-04-02 10:44

Michael Hjorth wrote:

> Oprindeligt (på dobbelt-LP'en forstås) var det ikke trykt med en anden
> farve, men bare stemplet i pappet så der står "The Beatles" med
> forhøjede bogstaver uden farve.

Samme mening, forskellige ord.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 26-04-02 08:48

De ligger fint her: http://www.cdcovers.cc/

Jørgen

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-04-02 10:07

Finn E Jensen wrote:
> Hej er der nogen der alle titlerne i white album evt billede af cover
> jeg har søgt efter det div steder men de steder jeg finder er tomme
> eller billedet kan ikke hentes
> Venlig hilsen Finn

Husk at albummet hedder "The Beatles" og ikke "The White Album". Det kan
være at det letter søgningen. Jeg har ikke lige mit eksemplar her, det
er derhjemme.

/David

Fra : Max

Dato : 26-04-02 10:07

Hej Finn

> Hej er der nogen der alle titlerne i white album evt billede af cover
> jeg har søgt efter det div steder men de steder jeg finder er tomme
> eller billedet kan ikke hentes

Du kan læse titlerne og se coveret på CD'en og LP'en.

Mvh Max

Fra : Esben I.

Dato : 26-04-02 22:28

Finn E Jensen wrote:

> Hej er der nogen der (snip) billede af cover

ROTFLMAO!

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 27-04-02 13:30

> [...]
> Hej er der nogen der alle titlerne i white album evt billede af cover
> jeg har søgt efter det div steder men de steder jeg finder er tomme

Man kan da stadig købe den på CD

Fra : Finn E Jensen

Dato : 28-04-02 14:53

Tak for alle dem der hjalp jeg har klaret det hele Og til dem der tror jeg
ikke kan finde ud at at hente billederne så er det fordi jeg har virus
beskyttelse i hoved og røv og den vil ikke tillade at hente på nogen af de
sider der er tilgængelig Kun hvis jeg afinstaler atl beskyttelsen så kan
jeg godt hente det sådan er det bare men som jeg var sikker på så er der et
par rare mennesker der har sent mig det jeg skulle bruge
Hilsen Finn Jensen