Musehastighed i OS X
Fra : Matthias Jarl Rasmus~

Dato : 25-04-02 20:56

Hver gang jeg har haft min computer slukket, går musehastigheden tilbage til
den samme "langsomme" hastighed. Er der nogen der kender til et program der
kan rette dette?

Desuden synes jeg max hastigheden i for musen under OS X er alt for langsom.
Jeg fandt tidligere et program, der hedder MouseZoom som hævede hastighden,
men dette resulterede blot i at musen begyndte at køre i hak, så jeg var
nødt til at droppe dette. Er der nogen der ved, om dette problem kan
afhjælpes og hvordan.

For en god ordens skyld kan jeg oplyse, at jeg benytter OS X 10.1.4 og en
optisk logitech mus.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

MVH

Matthias Rasmussen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-04-02 22:47

Matthias Jarl Rasmussen <mjr@city.dk> wrote:

> Hver gang jeg har haft min computer slukket, går musehastigheden tilbage til
> den samme "langsomme" hastighed.

Er der ikke noget om, at det tyder på et fladt pram batteri?

Martin

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 26-04-02 16:42

In article <B8EE2BE7.1943%mjr@city.dk>,
Matthias Jarl Rasmussen <mjr@city.dk> wrote:

> For en god ordens skyld kan jeg oplyse, at jeg benytter OS X 10.1.4 og en
> optisk logitech mus.

Har du prøvet at installere Logitech's OS X driver (endnu i beta)?

<ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse/mac/lccinstall.sit>

Thomas Tvegaard

Fra : Matthias Jarl Rasmus~

Dato : 27-04-02 10:35

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Har du prøvet at installere Logitech's OS X driver (endnu i beta)?
>
> <ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse/mac/lccinstall.sit>

Har nu installeret ovennævnte driver og det har sat hastigheden betydeligt i
vejret. Til gengæld kan systemet stadig ikke huske den seneste hastighed,
når jeg har haft computeren slukket, ved ikke om det er en systemfejl eller
noget med pram batteriet.

Tak for hjælpen.

MVH
Matthias Rasmussen

Fra : Michael Horn

Dato : 26-04-02 21:32

Hej MR

Prøv denne: http://www.usboverdrive.com/

Bruger selv logitech mousemann wheel.

Logitech har frigivet en beta, BRUG DEN IKKE DEN F.U'S SYSTEMET

Usb od er shareware, jeg syntes rigelig værd, men man kan fint afprøve den.

Mvh
Michael Horn

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-04-02 00:14

In article <B8EF85DF.1358E%michaelhorn@mac.com>,
Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Hej MR
>
> Prøv denne: http://www.usboverdrive.com/
>
> Bruger selv logitech mousemann wheel.
>
> Logitech har frigivet en beta, BRUG DEN IKKE DEN F.U'S SYSTEMET

Den funker fint her... Jeg har netop købt Logitech's Cordless Desktop
Optical med sort iTouch tastatur og medfølgende Cordless MouseMan
Optical mus. Det fungerer fint i OS X med Logitech's drivere, men det er
kun få af de specielle taster på tasturet, som virker i OS X, men det
kommer.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 27-04-02 09:58

In article <B8EF85DF.1358E%michaelhorn@mac.com>,
Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Logitech har frigivet en beta, BRUG DEN IKKE DEN F.U'S SYSTEMET

Fungerer fint med Mini Wheel Mouse.

Thomas Tvegaard