Sherlock netværksproblemer
Fra : Kim Andersen

Dato : 25-04-02 10:54

Jeg kører 8.6 på en 6400 ppc og får en advarsel når jeg beder Sherlock
om at søge. Advarslen siger "Der er sket en netværksfejl - check at
indstillingerne er korrekte og prøv igen"
Typisk kommer denne fejl hvis jeg har flere søgesteder igang på
engang. (adsl via ethernet på PCI slottet)
Any good suggestions?

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-04-02 10:56

In article <680d2d5a.0204250153.4b6500a9@posting.google.com>,
kim.holberg@andersen.tdcadsl.dk (Kim Andersen) wrote:

> Any good suggestions?

Der er en af dine plug-ins, der skal opdateres.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 25-04-02 11:17

> [...]

> Typisk kommer denne fejl hvis jeg har flere søgesteder igang på
> engang. (adsl via ethernet på PCI slottet)

tjek dine sherlock plug-ins, de skal muligvis opdateres eller findes
url'et de forsøger at kontakte ikke længere.

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-04-02 12:14

d. 25/04/02 11:53 skrev Kim Andersen på kim.holberg@andersen.tdcadsl.dk i
artiklen 680d2d5a.0204250153.4b6500a9@posting.google.com:

> [...]
> Typisk kommer denne fejl hvis jeg har flere søgesteder igang på
> engang. (adsl via ethernet på PCI slottet)

Det sker hvis bare én af dine søgesteder er forældet. Du kan bare klikke
okay, og den fortsætter med at søge via de andre.
martin

Fra : Henrik Enslev

Dato : 25-04-02 15:44

in article B8EDB179.74BD%martinmarius@petersen.mail.dk, Martin Petersen at
martinmarius@petersen.mail.dk wrote on 25/04/02 13:13:

> [...]
>
> Det sker hvis bare én af dine søgesteder er forældet. Du kan bare klikke
> okay, og den fortsætter med at søge via de andre.

Hvis du vil af med problemet, kan du af-afkrydse alle søgesteder, og
herefter tilkrydse dem een ad gangen. Når fejlmeldingen kommer har du dit
"syge" søgested.

Venlig hilsen

Henrik