The Les humphries Singers
Fra : Florian Fastina

Dato : 25-04-02 08:58

Er der nogen som har adgang til, eller ved hvor man kan finde historen
om The Les Humphries Singers?

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 25-04-02 10:46

"Florian Fastina" <florian_fastina@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har adgang til, eller ved hvor man kan finde historen
> om The Les Humphries Singers?

Hej Florian
Noget af deres historie kan du finde her
http://www.cine4.de/deutschd/les.htm
på tysk
Ellers prøv at bruge søgemaskinen på www.google.com
Skriv "The Les Humphries Singers" ( husk citationstegn ... i søgefeltet
Der kommer utallige forslag på mange sprog.
God fornøjelse
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-04-02 10:47

En flok middelmådige sangere fra forskellige lande samlet af Les Humphrie i
et kor som sang et par gamle travere fx Mexico og fik succes med det.
Sangerne kom og gik, og en af dem blev forsanger i Uriah Heep - tak for
thevand - den var for stærk til mig.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-04-02 17:59

Michael Lund Sørensen <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wgQx8.3051$HZ2.325166@news000.worldonline.dk...
> En flok middelmådige sangere
_________________

"Middelmådige sangere" ??, ahrjjjjj...... Ne´j nu,...Gider du nu ikke
liiiiige styre din brandert, Michael , hihi

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-04-02 18:32

> [...]
>
> "Middelmådige sangere" ??, ahrjjjjj...... Ne´j nu,...Gider du nu ikke
> liiiiige styre din brandert, Michael , hihi

Jep, du har ret Åge, men havde jeg skrevet min mening havde jeg måske fået
en injurie sag i nakken!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-02 03:39

Hej Allesammen

Er man ikke den store sanger, skal man bare være mange nok, så lyder det
straks meget bedre. Det var vel ikke det værste ved Les Humphries, det
værste var vel at han tog andres melodier, ændrede lidt på teksten, og
kaldte dem så sine egne. Så ifølge alle tabeller, har han skrevet en masse
sange, men har vel i praksis ikke skrevet en eneste.

M.V.H....Benny