Ujævn download?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 04-02-01 10:57

For et par måneder siden skiftede jeg news server fra TDC til 'sunsite'
- og det har jeg været ret tilfreds med; men på det seneste kører det
ikke længere helt så glat:
Det sker nogenlunde ofte, at download - midt i en tråd - 'går i stå'.
'Aktivitetssøjlerne' i PPP vinduet ser også uvirksomme ud - man kunne
faktisk tro, at computeren var 'frosset'! Men efter nogle sek. går det
hele i gang igen, og kører derefter normalt.
Har andre oplevet noget tilsvarende??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-02-01 11:40

In article <1eoawsb.znie1x1vpqchuN%h2vh@post6.tele.dk>,
h2vh@post6.tele.dk (Hans H.V. Hansen) wrote:

> Har andre oplevet noget tilsvarende??

Eftersom nogle af newsserverne hos andre udbydere end TDC også kører
dårligt, kunne det tænkes at Sunsite er lettere overbelastet.

--
MVH
Martin Edlich