Counter-Strike??
Fra : pui

Dato : 23-04-02 16:11

Hej Hjælp!

440 point til den der kan hjælpe mig!

Min PC fryser efter ½ time, når jeg spiller Counter-Strike. :(
Hvad gør jeg? Jeg har prøvet ALT hvad vi kender til og alle slags
drivers!
Jeg har lige fået byttet helt ud, hvad der var i min PC, untagen mit
graffik kort.

Lidt info om min PC:
Athlon 1,3Gmhz, 512Mb DDR ram, DX 8.1, NVIDIA RIVA TNT2

Jeg håber at nogle kan hjælpe mig!

MVH
PUI

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 23-04-02 16:25

pui wrote:
> [...]
> graffik kort.
>
> Lidt info om min PC:
> Athlon 1,3Gmhz, 512Mb DDR ram, DX 8.1, NVIDIA RIVA TNT2

Det er sgu sikkert dit grafikkort. :)

Juhu, 440 point!

Hvad fanden kan man bruge point til på Usenet? Nårh jo, ingenting.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : @ndersson

Dato : 23-04-02 17:07

Klip
Klip
Du burde ikke have problemer med et originalt spil, men hvis du ikke har
installeret det korrekt så er det måske et program i baggrunden der
driller.. Det kan være pauseskærm eller noget andet der kommer frem efter en
½ time. Slå pauseskærm fra og tryk så på Ctrl + Alt + Del og se hvad der
kører i baggrunden. Hvis du har en masse programmer der åbner automatisk
hver gang du starter Windows kan du disable dem i (win98 ved ikke med andre
styresystemer) START -> KØR -> MSCONFIG og vælg faneblad start der kan du
fjerne alle de programmer du starter

Hilsen

Andy

Fra : Ricky Overgaard

Dato : 27-04-02 13:11

Det er helt sikkert din grafik kort , køb et geforce 3 ti-200

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 23-04-02 22:09

"pui" <pui.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> graffik kort.
>
> Lidt info om min PC:
> Athlon 1,3Gmhz, 512Mb DDR ram, DX 8.1, NVIDIA RIVA TNT2

Kan høres ut som om noe går varmt. Prøv å kjøre med åpent kabinett for bedre
lufting.

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD