Programfejl 2. i Word
Fra : Bengt Kalderén

Dato : 22-04-02 17:21

Word slutter uprovokeret med fejl-melding 2. da jeg arbejder med tabeller i
nogle dokument. Det er r¨v-irriterende.

Tildelt 100mB hukommelse og arbejder på en G4/400Hz/OS92.2. Nogle ganger går
det via omveje at få åbnet et Word-dokument uden at det pludselig slutter!
Nogle gange kan jeg åbne Word-dokumentet først efter at jeg har åbnet det
som vedhæftet fil i Entourage.

Jeg har downloadet alle up-dateringer fra MSOffice hjemmeside.

Har I nogle idéer til hvad er kan være?

Bengt

Fra : [5000] Per Madsen

Dato : 22-04-02 18:07

Bengt Kalderén <tegnestuen@kalderen.dk> wrote:

> [...]
> som vedhæftet fil i Entourage.
>
> Jeg har downloadet alle up-dateringer fra MSOffice hjemmeside.

Har du prøvet at smide de tilhørende indstillinger ud (Microsoft Office
Settings og Word Settings)

--
Mvh. Per Madsen
Web: http://users.cybercity.dk/~dsl52828/

Fra : Bengt Kalderén

Dato : 09-05-02 13:08

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Har du prøvet at smide de tilhørende indstillinger ud (Microsoft Office
> Settings og Word Settings)

Ja det har jeg og det bliver jeg ved med at gøre siden problemet tydeligvis
bliver ved. Men det er fortsat irriterende at man ikke kan stole på
programmet. Programmet er tildelt ca. 100 MB ram men det hjælper ikke.
Har du flere gode ideer?
Mvh Bengt

Fra : Morten Reippuert

Dato : 22-04-02 21:50

In article <B8EA04F5.3A28%tegnestuen@kalderen.dk>,
Bengt Kalderén <tegnestuen@kalderen.dk> wrote:

> Har I nogle idéer til hvad er kan være?

skrift ID konflikt, eller en korrupt skrift?

Fra : Bengt Kalderén

Dato : 23-04-02 09:58

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> skrift ID konflikt, eller en korrupt skrift?

Hvordan checker jeg det? Det er Times, Arial og Geneva kørende.

Bengt Kalderén

Fra : Aksel-Johan Hegrem

Dato : 27-04-02 13:22

Bengt Kalderén wrote:

> Hvordan checker jeg det? Det er Times, Arial og Geneva kørende.

Det trenger ikke være noen av de fontene du bruker. Det kan være en
hvilken som helst font i systemet.
Du måsjekk hver enkelt med åpne de en for en. Mye arbeid, men dog!
--
Aksel-Johan Hegrem
Brækkatunet 48

Fra : Bengt Kalderén

Dato : 09-05-02 13:10

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> skrift ID konflikt, eller en korrupt skrift?

Hvad er det for noget?

Fra : Morten Reippuert

Dato : 09-05-02 14:07

In article <B90033AA.3CE2%tegnestuen@kalderen.dk>,

> Hvad er det for noget?

"skrift ID konflikt": to skrifter har samme ID og word kan ikke finde ud
af hvilken skrift der skal vises.

"korrupt skrift": filen som udgør skriften er defekt, gået i stykker etc.