/ Forside / Teknologi / Internet / E-Mail / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Alternativ til OE
Fra : Spirit


Dato : 22-04-02 16:13

Hej

Hvis man skal kigge på et alternativt mail og news program til OE, hvad kan
så anbefales?
Det må meget gerne have et adressekartotek med mange muligheder eller
arbejde sammen med et sådant. Hvis det også kan kombineres med en kalender,
vil det bare være super.

Og så et spm., som måske ikke hører til her.
Skal Outlook være installeret for at køre MSN Messenger?
Jeg kører med win98.

På forhånd tak
Spirit



 
 
Lars Klintholm (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 22-04-02 17:01

Spirit skrev:

> Hvis man skal kigge på et alternativt mail og news program til OE,
> hvad kan så anbefales?

Der er flere muligheder. For at få det bedste råd må du nok specificere dit
behov. Evt. i forhold til OE. Hvad kan du ikke lide ved OE siden du gerne
vil skifte? Bruger du binære grupper eller kun tekst? Vil du have mail og
news i samme program, eller må det være to forskellige? Skal din newsreader
kunne læse offline, eller har du flatrate?

> Og så et spm., som måske ikke hører til her.
> Skal Outlook være installeret for at køre MSN Messenger?

MSN virker fint uden OE/Outlook

--
Mvh.
Lars

Morten Ovi (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Ovi


Dato : 22-04-02 18:02

Spirit wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Hvis man skal kigge på et alternativt mail og news program til
> OE, hvad kan så anbefales?

Jeg gjorde det at jeg fandt et program til hvert formål. Det har jeg
ikke fortrudt! Til mail og kalender bruger jeg Outlook XP, hvilket er
rigtig godt (og ditto dyrt), og til news bruger jeg Xnews. Læs mere
om Xnews her:

   http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

--
Morten

Palle Hans Jensen (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 22-04-02 20:35

Morten Ovi, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Til mail og kalender bruger jeg Outlook XP

En sidebemærkning:

Bruger du filtrering?

Jeg har prøvet Office XP og outlook, men alle mine filtre virkede
ikke. Tingen blev sorteret ganske voldsomt forkert rundt..... Jeg
måtte vende tilbage til Office 2000 og så spillede reglerne igen.

Morten Ovi (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Ovi


Dato : 23-04-02 00:23

Palle Hans Jensen wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

>> Til mail og kalender bruger jeg Outlook XP
>
> Bruger du filtrering?

Ja, junk list. Ikke sortering på ord osv.
Men jeg er gået over til at report'e alle spammails til spamcop med
SpamDeputy og filtrerer derfor ikke spammen fra nu.

--
Morten

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 07:31

Morten Ovi wrote in news:Xns91F9E0B1B9F0.Morten@ovi.dk:

> Ja, junk list. Ikke sortering på ord osv.
> Men jeg er gået over til at report'e alle spammails til spamcop
> med SpamDeputy og filtrerer derfor ikke spammen fra nu.

OK... Jeg filtrerer meget på accounts fordi jeg efterhånden har fået
samlet nogle stykker. Og her spasser Outlook altså lidt ud. Jeg
besluttede mig i går for at vende fast tilbage til Office2000, men
fandt så ud af at der var andre problemer heri. Så tænkte jeg at det
også var for dårligt at jeg ikke kunne bruge den nyere Office
version, og installerede denne igen. Det skal man åbenbart ikke gøre.
Altså installere XP så 2000 og så XP. Ihvertfald kom der en masse Dll
fejl ud af det. Jeg fandt nogle workarounds til problemet, men det
kom der nye problemer ud af... Så nu er Outlook ikke længere min mail
klient. OE er. Føj. Så nu leder jeg efter nogle alternative klienter.

Øv øv... Men en lille Outlook historie fra det virkelige liv...

Lars Klintholm (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 23-04-02 09:25

Palle Hans Jensen skrev:

> Så nu leder jeg efter nogle alternative klienter.

<Xns91F8C4475CD088FCE1@62.253.162.109>
Newsgroups: news.software.readers
Subject: [Xnews] Which emailler do Xnews users prefer?

--
mvh.
LarsK

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 09:27

Lars Klintholm wrote in
news:Xns91F969A62E095larsklintholm@130.133.1.4:

> <Xns91F8C4475CD088FCE1@62.253.162.109>
> Newsgroups: news.software.readers
> Subject: [Xnews] Which emailler do Xnews users prefer?

Har faktisk været igennem den tråd.

"The Bat" og "Eudora" er bedste kandidater, men jeg har meget svært
ved at vænne mig til dem. Især "The Bat"...

Lars Klintholm (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 23-04-02 11:04

Palle Hans Jensen skrev:

> "The Bat" og "Eudora" er bedste kandidater, men jeg har meget svært
> ved at vænne mig til dem. Især "The Bat"...

Eudora er min favorit. Først og fremmest fordi jeg er træt af altid
skulle gemme vedhæftede filer. I Eudora bliver alle vedhæftninger
automatisk gemt i en dertil indrettet mappe, og man kan umiddelbart
slette en vedhæftning, uden at skulle slette selve mailen,

--
mvh.
LarsK

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 13:38

Lars Klintholm wrote in
news:Xns91F97AB9870A3larsklintholm@130.133.1.4:

> Eudora er min favorit. Først og fremmest fordi jeg er træt af
> altid skulle gemme vedhæftede filer. I Eudora bliver alle
> vedhæftninger automatisk gemt i en dertil indrettet mappe, og
> man kan umiddelbart slette en vedhæftning, uden at skulle slette
> selve mailen,

Det er også en af mine plusser ved Eudora.

Men det irriterer mig f.eks. at mailboxene minimeres ned i bunden af
billedet når man vælger en ny mailbox. Altså når man klikker på en
anden folder så står den anden stadig åben. Også i hukommelsen.

Jeg har kigget på Becky. Ser ellers lovende ud. Har hentet en trial.

Jeg har nogle spørgsmål... Er der mon nogle Becky brugere her?

Jens Gyldenkærne Cla~ (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~


Dato : 23-04-02 13:51

Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk> skrev:

> Jeg har nogle spørgsmål... Er der mon nogle Becky brugere her?

Der har i hvert fald været tråde om emnet:

http://groups.google.com/groups?q=becky+group:dk.edb.internet.software.mail%2Bnews&hl=da&newwindow=1&scoring=d


--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Morten Kjaer Nielsen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 23-04-02 13:57

Den 23 Apr 2002 12:38:08 GMT skrev Palle Hans Jensen
<diesel@pokerface.dk> :

>Er der mon nogle Becky brugere her?

Ja.


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Knud Winckelmann (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 23-04-02 13:59

Således skrev Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news 23 Apr 2002 12:38:08 GMT:

>Jeg har kigget på Becky. Ser ellers lovende ud. Har hentet en trial.
>
>Jeg har nogle spørgsmål... Er der mon nogle Becky brugere her?

Hvad vil du vide?

Knud
--
Behaviour is in compliance with specification...

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 14:15

Knud Winckelmann wrote in news:aa3ssc.3vvfjfl.1@joshua.winck.dk:

> Hvad vil du vide?

Novra... Mange der meldte sig

Nu har jeg siddet og bikset... Mange ting er løst. Men en ting der
ikke er løst endnu er at jeg godt ville kunne checke alle (3)
accounts med et tryk. Nu er jeg tvunget til at stille mig på en
account og så derefter trykke send og hent.. (Eller hvad den nu
hedder).

Morten Kjaer Nielsen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 23-04-02 14:45

Den 23 Apr 2002 13:14:56 GMT skrev Palle Hans Jensen
<diesel@pokerface.dk> :

> Nu er jeg tvunget til at stille mig på en
>account og så derefter trykke send og hent

Der er en knap "Collection and delivery" (ctrl+shit+m), den
henter fra alle de mailboxe du har specificeret i menuen Mail ->
Mailboxex for collection.


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 14:55

Morten Kjaer Nielsen wrote in
news:d8pacu4dg7a3musp4sm4qd8p71huc3pqor@4ax.com:

> Der er en knap "Collection and delivery" (ctrl+shit+m), den
> henter fra alle de mailboxe du har specificeret i menuen Mail ->
> Mailboxex for collection.

Du har ret. Cool. Tak! De var endda afkrydset som default

En ting jeg har lidt svært ved at forstå (men som jeg har set gå igen
i flere mailprogrammer) er at der for hvor konto skal oprettes en
sent items. Outbox. Draft osv.. Men det er måske bare en vanesag.

Nu skal jeg igang med næste kapitel... Filtrering.

Morten Kjaer Nielsen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 23-04-02 15:10

Den 23 Apr 2002 13:54:49 GMT skrev Palle Hans Jensen
<diesel@pokerface.dk> :

>En ting jeg har lidt svært ved at forstå (men som jeg har set gå igen
>i flere mailprogrammer) er at der for hvor konto skal oprettes en
>sent items. Outbox. Draft osv.. Men det er måske bare en vanesag.

Du kan oprette flere profiler under samme selvstændige konto, der
deles om bakkerne.

>
>Nu skal jeg igang med næste kapitel... Filtrering.

At anbefale http://www.becky-users.morelerbe.com/Plugins.html


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 17:10

Morten Kjaer Nielsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> At anbefale http://www.becky-users.morelerbe.com/Plugins.html

Uhmm... Ligner guf. Haps!

Tak.

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 19:54

Morten Kjaer Nielsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> At anbefale http://www.becky-users.morelerbe.com/Plugins.html

Hmm... Synes ikke der var noget til filtrering.

Jeg er i tvivl med hensyn til filtrering.

Jeg har højreklikket på en mappe og valgt "sorting rules for this
folder".

Jeg vil gerne sortere alle mails fra visse personer i min adressebog
over i denne mappe.

Under condition header... Vælger jeg from, men så ved jeg ikke hvad
jeg skal skrive i "string"? Hvad er syntaksen der?

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 20:16

Palle Hans Jensen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg er i tvivl med hensyn til filtrering.

Well. Waddayaknow.. Fandt ud af det Brugte den kendte gætte
metode

Håber I har fundet ud af min indlæringsmetode. Jeg spørger. Jeg
svarer selv.

Rudi Stegen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 23-04-02 16:10

Hej Morten Kjaer Nielsen, du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> (ctrl+shit+m)

Ja, kontrol er er godt i visse situationer

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Knud Winckelmann (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 23-04-02 14:44

Således skrev Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news 23 Apr 2002 13:14:56 GMT:

>Knud Winckelmann wrote in news:aa3ssc.3vvfjfl.1@joshua.winck.dk:
>
>> Hvad vil du vide?
>
>Novra... Mange der meldte sig
>
>Nu har jeg siddet og bikset... Mange ting er løst. Men en ting der
>ikke er løst endnu er at jeg godt ville kunne checke alle (3)
>accounts med et tryk. Nu er jeg tvunget til at stille mig på en
>account og så derefter trykke send og hent.. (Eller hvad den nu
>hedder).

Hmm, nu kører jeg kun med en konto i Becky, men hvad sker der hvis du
sætter hak i Tools -> Mailbox Settings -> Receive -> Receive from
multiple pop3 server of other profiles ?

Knud
--
It is hard for me to find the right thing to say
when I find myself in a room full of cockroaches.

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 18:03

Knud Winckelmann, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvad vil du vide?

Lige en ting til:

Når man replyer en besked, så kommer der et vindue opdelt i to (?). I
det øverste vindue kan man se hvad en person har skrevet. Og så
skriver man selv i det nederste. Når man så sender kommer der kun det
som man har svaret i det nederste.

Med mindre man trykker på "Cite", så flyttes teksten ned i det
nederste vindue.

Det er for mig lidt forvirrende. Kan man ikke bare få ét composer
vindue, med alt teksten i? Ligesom når man replyer her i XNews, eller
i Outlook og OE, for den sags skyld?

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 18:06

Palle Hans Jensen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det er for mig lidt forvirrende. Kan man ikke bare få ét
> composer vindue, med alt teksten i? Ligesom når man replyer her
> i XNews, eller i Outlook og OE, for den sags skyld?

Suk... Har fundet ud af det!! Hvorfor finder man det altid når man
HAR spurgt?

Palle Hans Jensen (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 24-04-02 11:44

Knud Winckelmann wrote in news:aa3ssc.3vvfjfl.1@joshua.winck.dk:

> Hvad vil du vide?

Nu er der er spørgsmål..

Jeg har fået til filtrering til at virke i Becky.

Men hvis jeg beder Becky om at filtrere på "From" - som jeg oftest
gør - så er der noget der slår mig.

Lad os sige at jeg vil sortere alt mail fra Ian Jensen over i en
mappe for sig selv. Så sorterer jeg på from, og skriver Ian i feltet.
Men hvis jeg så får en mail fra Brian så ryger den ind under den
regel.

Kan man ikke i "string" angive at hele "Ian Jensen" skal være der?

Er der iøvrigt nogle gode råd m.h.t. filtrering af spam? F.eks.
sortering af post over i en spam mappe. Man kunne f.eks. vælge at
filtrere alt med <undisclosed recipients> over i en spam mappe. Nogle
ting der går igen i spam headers eller lignende... Hvad gør i?

Morten Kjaer Nielsen (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 24-04-02 12:01

Den 24 Apr 2002 10:43:58 GMT skrev Palle Hans Jensen
<diesel@pokerface.dk> :

>Men hvis jeg så får en mail fra Brian så ryger den ind under den
>regel.

"Search by Word"

>Er der iøvrigt nogle gode råd m.h.t. filtrering af spam? F.eks.
>sortering af post over i en spam mappe.

Lær regulære udtryk, så er du godt på vej til virkelig at sparke
rø..

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Palle Hans Jensen (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 24-04-02 12:28

Morten Kjaer Nielsen wrote in
news:o14dcuotkmm8prt44vdoaa3venlr63tu64@4ax.com:

> "Search by Word"

- OK. Jeg havde misforstået det udtryk. Troede egnetligt det betød
det modsatte Men tak alligevel.

>>Er der iøvrigt nogle gode råd m.h.t. filtrering af spam? F.eks.
>>sortering af post over i en spam mappe.
>
> Lær regulære udtryk, så er du godt på vej til virkelig at sparke
> rø..

- Jeg har læst om det i hjælpfilen. Jeg ved ikke lige hvor jeg skal
søge viden. Tror egetlig bare jeg mangler et eksempel. Kan du slynge
et ud? Skrive man regular expressions ind i string? Jeg har gættet
mig lidt frem men uden held. Jeg vil sparke spam røv!

Jens Gyldenkærne Cla~ (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~


Dato : 24-04-02 13:12

Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk> skrev:

>> Lær regulære udtryk, så er du godt på vej til virkelig at
>> sparke rø..
>
> - Jeg har læst om det i hjælpfilen. Jeg ved ikke lige hvor jeg
> skal søge viden. Tror egetlig bare jeg mangler et eksempel.

Prøv at læse denne introduktion:

http://www.dl.gymfag.dk/uvmidler/noter/regexp.pdf

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Palle Hans Jensen (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 24-04-02 14:55

Jens Gyldenkærne Clausen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Prøv at læse denne introduktion:
>
> http://www.dl.gymfag.dk/uvmidler/noter/regexp.pdf

OK. Tak.

Jeg har lige besluttet mig for at droppe de regulære udtryk i mit
mailprogram

Palle Hans Jensen (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 24-04-02 21:16

Knud Winckelmann, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvad vil du vide?

Virker "Threading" kun i ens inbox?

Jeg har nogle undermapper, men der kan den ikke tråde?

Knud Winckelmann (24-04-2002)
Kommentar
Fra : Knud Winckelmann


Dato : 24-04-02 22:39

Således skrev Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news 24 Apr 2002 20:16:19 GMT:

>Knud Winckelmann, for lige at citere noget af det du skrev i
>dk.edb.internet.software.mail+news:
>
>> Hvad vil du vide?
>
>Virker "Threading" kun i ens inbox?
>
>Jeg har nogle undermapper, men der kan den ikke tråde?

Jeg tråder vildt og voldsomt i nogle af mine undermapper, der
indeholder mailinglister, så det virker.

"Tråd-mode" er individuelt for hver mappe, kan det være det?

Men den kan kun tråde, hvis der reference-id i dine mails, så vidt jeg
ved.

Og der har du så problemet med visse mail-programmer, der *ikke*
medsender ref. i et svar.

Jeg har noget, der hedder Thread Manager i min højrekliksmenu i
liste-viewet, som tillader dig at "tvinge" mails til at tråde.

Om det er et plugin eller standard Becky-funktionalitet kan jeg ikke
huske.

Har du den?

Knud
--
All a man needs out of life is a place to sit 'n' spit in the fire.
-- Fortune file

Palle Hans Jensen (25-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 25-04-02 06:02

Knud Winckelmann, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg tråder vildt og voldsomt i nogle af mine undermapper, der
> indeholder mailinglister, så det virker.
>
> "Tråd-mode" er individuelt for hver mappe, kan det være det?
>
> Men den kan kun tråde, hvis der reference-id i dine mails, så
> vidt jeg ved.
>
> Og der har du så problemet med visse mail-programmer, der *ikke*
> medsender ref. i et svar.

- Jeg har en tråd (Det er det jo ikke endnu), med 3 mails, og alle
har referencer i headerne.

> Jeg har noget, der hedder Thread Manager i min højrekliksmenu i
> liste-viewet, som tillader dig at "tvinge" mails til at tråde.
>
> Om det er et plugin eller standard Becky-funktionalitet kan jeg
> ikke huske.
>
> Har du den?

- Jep. Har den. Men den nægter stadig at samle de tråde! Underligt.

Lars Klintholm (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 23-04-02 14:27

Palle Hans Jensen skrev:

> Men det irriterer mig f.eks. at mailboxene minimeres ned i bunden
> af billedet når man vælger en ny mailbox. Altså når man klikker på
> en anden folder så står den anden stadig åben. Også i hukommelsen.

Det irriterede mig ikke ret længe. Knapperne nede i bunden jo meget lig
Xnews. Og de kan lukkes med Ctrl+W.

> Jeg har kigget på Becky. Ser ellers lovende ud. Har hentet en
> trial.

Du må gerne lade høre når du har besluttet dig, pros et contras.

--
mvh.
LarsK

Palle Hans Jensen (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Palle Hans Jensen


Dato : 23-04-02 14:42

Lars Klintholm wrote in
news:Xns91F99D2699602larsklintholm@130.133.1.4:

> Det irriterede mig ikke ret længe. Knapperne nede i bunden jo
> meget lig Xnews. Og de kan lukkes med Ctrl+W.

- Ja men XNews har jeg næsten lært mig at styre med keyboardet.
Escape lukker hurtigt et vindue

>> Jeg har kigget på Becky. Ser ellers lovende ud. Har hentet en
>> trial.
>
> Du må gerne lade høre når du har besluttet dig, pros et contras.

- Jep. Skal lade høre. Men folk er jo forskellige. Mange vil jo
sikkert mene at mine pros vil være contras og omvendt Men jeg
skal prøve...

Peter Loumann (23-04-2002)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 23-04-02 14:51

23 Apr 2002 12:38:08 GMT, Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk>
wrote:

>Er der mon nogle Becky brugere her?

Ja.

pl

Peter Fjelsten (29-04-2002)
Kommentar
Fra : Peter Fjelsten


Dato : 29-04-02 11:10

Lars Klintholm wrote (Lars Klintholm skrev):

> Eudora er min favorit. Først og fremmest fordi jeg er træt af altid
> skulle gemme vedhæftede filer. I Eudora bliver alle vedhæftninger
> automatisk gemt i en dertil indrettet mappe, og man kan umiddelbart
> slette en vedhæftning, uden at skulle slette selve mailen,

Det kan man også med TheBat.

(Eudora-bruger, der overvejer at skifte til TheBat pga trådning og
automatisk gemning af indgående post i et tekstdokument, etc)


--
<author> Peter Fjesten </author>
<e-mail validity> yes </e-mail validity>

Henrik Lynggaard (22-04-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Lynggaard


Dato : 22-04-02 20:11

Du kunne prøve mozilla's mail og news del, jeg synes den er ganske okay
bruger den selv til 1 mail og 4 news-servere.

Man kan godt få en mini calender til mozilla
http://www.mozilla.org/projects/calendar



Spirit wrote:
> Hej
>
> Hvis man skal kigge på et alternativt mail og news program til OE, hvad kan
> så anbefales?
> Det må meget gerne have et adressekartotek med mange muligheder eller
> arbejde sammen med et sådant. Hvis det også kan kombineres med en kalender,
> vil det bare være super.
>
> Og så et spm., som måske ikke hører til her.
> Skal Outlook være installeret for at køre MSN Messenger?
> Jeg kører med win98.
>
> På forhånd tak
> Spirit
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste