In the flesh - Roger Waters live
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-04-02 01:58

Dvdoos nyhedsbrev indeholdt forleden en oplysning om at In the Flesh med
Roger Waters var kommet, og så må man jo bare ha' den.

Heldige jer der skal ind og se ham. Glæd jer! Hold kæft en god koncert.
OK jeg er mere til Floyd, men melodierne er gode og det er jo Waters der har
skrevet dem. Han har et ret ungt band med sig og de spiller godt, - det
hele lyder lidt mere afslappet end når Floyd spiller de samme melodier.

Direkte sammenlignet med Pulse, så vinder Pulse (på VCD/VHS), men Waters er
også fremragende.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jacob

Dato : 21-04-02 08:27

On Sun, 21 Apr 2002 02:58:17 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote:

>Dvdoos nyhedsbrev indeholdt forleden en oplysning om at In the Flesh med
>Roger Waters var kommet, og så må man jo bare ha' den.

Den har nu været ude siden december i region 1, men en rigtig god live
DVD med rigtig god lyd. Numrene fra Amused To Death holder bare. Og så
får vi lov til at høre samplen med HAL på Perfect Sense som Roger ikke
fik lov af Stanley Kubrick til at bruge på albummet.

>Heldige jer der skal ind og se ham. Glæd jer! Hold kæft en god koncert.

Der er skiftet lidt ud i besætningen på touren i år, bl. a. med Harry
Waters (Rogers søn) på keyboard, men de lyder stadig rigtig godt efter
de to koncerter jeg har hørt fra i år at dømme.

Check Simon W.'s side om touren:
http://www.intheflesh2002.com/

> [...]
>
>Direkte sammenlignet med Pulse, så vinder Pulse (på VCD/VHS), men Waters er

Der er jeg ikke helt ening, men jeg er heller ikke meget til Pink
Floyd 1987 Ltd.

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/