Grand prix legends + WinME
Fra : Jan Rysz

Dato : 21-04-02 00:04

Jeg kan ikke få det til at køre....installere, starter spillet op...og
bum...!

Skærmen klikker et par gange og ender i windows igen?

Hvad gør jeg forkert, eller skal jeg tilbage til 98 for at køre det?

MVH Jan Rysz

Fra : Karsten Borchers

Dato : 21-04-02 00:57

GPL skulle ikke have nogen problemer under Me, eller nogen OS for den sags
skyld.
Men prøv at smut en tur forbi Danish Grand Prix Legends Society forummet, og
spørg derinde.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=65

Jeg har "desværre" ikke oplevet det du beskriver, men måske nogen derinde
har ?
Oplys din maskinspecs (Grafikkort, driver, direct x, osv), om du har patchet
GPL (1.2 update, no-cd, D3D rasterizer osv)

Men jeg vil umiddelbart gætte på at du ikke har opgraderet den til 1.2, samt
installeret Direct3D Rasterizeren (hvis du har et Voodoo kort behøver du
ikke D3D Rasterizeren).
Begge dele kan findes her : http://www.papy.com/framesets/downframe.htm
Hvis du har en cpu på ca 1.4Ghz eller derover skal du måske også bruge CPU
speed fix'en. Du finder lynhurtigt ud af om du skal bruge den, da spillet
vil drøne derud med dobbelt hastiged ca ;)

1. Installer GPL
2. Opdater med 1.2 patchen
3. Installer D3D patchen (læs readme)
4. Evt CPU Speed fix

Spørgsmål, så henvend dig blot i omtalte DGPLS forum ;)

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Jan Rysz

Dato : 21-04-02 01:24

"Karsten Borchers" <karsten@borchers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. Installer D3D patchen (læs readme)
> 4. Evt CPU Speed fix
>
> Spørgsmål, så henvend dig blot i omtalte DGPLS forum ;)

Takker...det virkede...det ruller bare derudaf!!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 21-04-02 01:58

> Takker...det virkede...det ruller bare derudaf!!

Hehe.. Jan så er du klar på at komme og køre mod alle os andre danske GPL
hoveder ik' ??
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=65

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
Simracing.dk - http://www.simracing.dk

Fra : S@ndman

Dato : 22-04-02 18:30

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hejsa,

Hvordan kan jeg få det til at køre i win2k...???

S@ndman

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 23-04-02 01:00

S@ndman <sandman@ofir.dk> wrote in message

> Hejsa,
> Hvordan kan jeg få det til at køre i win2k...???
> S@ndman

Spørg her...
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=65
jeg kører Win98 og kan ikke huske hvad det nu er man skal gøre, men ved at
det kan komme til at virke uden de store problemer.

Mikkel

Fra : Karsten Borchers

Dato : 23-04-02 18:03

Mindes at der er problemer med GPL og NFTS eller hvad det nu hedder. Ved
ikke om du bruger det, eller FAT32 ?
Men som Mikkel skriver, spørg i vores forum. Der er mange der har erfaring
med GPL og W2K.

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com