Jedi knight 2 force trial banen sidder tot~
Fra : danni plougmann

Dato : 20-04-02 21:03

hvad skal man gøre når man lige har fået fat i lyssværdet under buret
den dør der er på venstre side åbner ikke.
jeg har hele banen finkæmmet banen fuldstænfig, jeg har gået den om flere
gange med samme resultat
hvad hulen skal man gøre der
jeg har klaret de 4 første force push pull speed jump
også det sidste lyssværdet hvor jeg nu sidder fast

på forhånd tak danni plougmann'

Fra : Mogens

Dato : 20-04-02 21:55

On Sat, 20 Apr 2002 22:03:15 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>hvad hulen skal man gøre der
>jeg har klaret de 4 første force push pull speed jump
>også det sidste lyssværdet hvor jeg nu sidder fast

Kast sværdet op og kap de reb der holder de store sten,
så åbner døren

Mvh Mogens