Dør harddiske på stribe for
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-04-02 13:35

Man skulle ihvertfald tro det, for nu står vi i samme (eller værrere)
situation som Jesper og Mich. er/var. Efter en forholdsvis vellykket
operation på vores 7500 (g3/375 fra Sonnet og et ata/133 kort) er
bagefter konstateret at den harddisk som blev brugt som backup, nu er
død. Dog ikke så død som min gamle tidligere ibm, som slet ikke tændte
når den fik strøm, men når denne quantum fireball 13,6 gb (jeps det er
sådan en. Jeg købte den dog selv.) er tilkoblet maskinen på den ene
eller anden måde - alene, master/slave eller i kombination med den nye
BarracudaIV - booter maskinen aldrig længere end til cursoren.

Jeg har (mener jeg selv) forsøgt samtlige jumperkombinationer, uden
resultat.

Der er ikke brændt noget af, den er altid blevet behandlet fornuftigt,
så jeg tror ikke at det er det, men hvad der er galt ved jeg ikke?

Nogen forslag?

(ellers er det provokerende at sidde ved siden at en 7500 der i mange
tilfælde er hurtigere end ens egen.)

anr

"You know how unpredictable the French are. One minute they're kissing
a woman's hand, the next they're chopping off her head."
-Marge Simpson

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-04-02 16:15

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Man skulle ihvertfald tro det, for nu står vi i samme (eller værrere)
> situation som Jesper og Mich. er/var.

Desværre er mit problem ikke overstået ....

> [...]
> BarracudaIV - booter maskinen aldrig længere end til cursoren.
>
> Jeg har (mener jeg selv) forsøgt samtlige jumperkombinationer, uden

Umiddelbart ville jeg selv have sagt: jumpers, men det har du jo prøvet.
Så desværre kan jeg ikke hjælpe.

Men - og det burde stå med store bogstaver - du må endelig ikke kassere
din Fireball, når du får fisket data ud af den ! Jeg vil være meget,
meget interesseret i printpladen (lån/køb), se mit opslag i
dk.marked.privat.edb.mac

Held med dit foretagende

--
Med venlig hilsen,