Opskrifter til brødbager
Fra : Tom

Dato : 20-04-02 07:58

Hej

Har en af de her brødmaskiner som selv blander mel, gær osv. og bager det
til tiden. Problemet er bare at opskriftsbogen er blevet væk så hvis der var
nogen her som kunne hjælpe med opskrifter så ville det være en stor hjælp.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 20-04-02 20:02

"Tom" <tkc_dk@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> nogen her som kunne hjælpe med opskrifter så ville det være en stor hjælp.

<snip>

Hvad gav du for sådan en?

Jeg har overvejet at leve af vand og brød (fordi det gjorde min karakter i
et MUD jeg spillede, indtil han fik så høj con. at sult ikke generede ham),
så en brødmaskine ville da være genialt.

Siden du spørger om opskrifter, er det fordi man ikke kan bruge almindelige
opskrifter?

Fra : Tom

Dato : 20-04-02 23:33

> Hvad gav du for sådan en?

600 Kr i ALDI i tyskland

> [...]
ham),
> så en brødmaskine ville da være genialt.
>
> Siden du spørger om opskrifter, er det fordi man ikke kan bruge

Jo men det er noget med salt og gær skal blanden i rigtig rækkefølge ellers
vil det ikke hæve som jeg husker det.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 21-04-02 02:40

> 600 Kr i ALDI i tyskland

Billigt :)

> ham),

> almindelige
>
> Jo men det er noget med salt og gær skal blanden i rigtig rækkefølge
ellers
> vil det ikke hæve som jeg husker det.

Man kan jo ikke tilføje mere til dejen efter at den er hævet, så rækkefølgen
må jo være ligegyldig?