Musik ala Paul Oakenfold?
Fra : Michael Stoltenborg

Dato : 18-04-02 21:40

Hvilke kunstere skal jeg lede efter, hvis jeg vil lytte til musik ala Paul
Oakenfold - Resurection ?

--
Michael

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-04-02 23:37

On Thu, 18 Apr 2002 22:40:17 +0200, "Michael Stoltenborg"
<ms@[nospam]3-pac.dk> wrote:

>Hvilke kunstere skal jeg lede efter, hvis jeg vil lytte til musik ala Paul
>Oakenfold - Resurection ?

Allmusic.com putter ham i kategori med følgende:

Steve Osborne, Sasha, Paul Van Dyk, Pete Tong, John Digweed,
Judge Jules, Danny Rampling, Trevor Fung, Farley & Heller, Seb
Fontaine, Tony de Vit, Nick Warren, Anthony Pappa, Sander
Kleinenberg, Max Graham.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Peter G.

Dato : 19-04-02 07:57

In article <2fiubuspblhvhrp21ecb5ru135c7fmgab8@4ax.com>, Kasper Aae
<nospam@for.me> wrote...

> Allmusic.com putter ham i kategori med følgende:

Jeg har fået det generelle indtryk at når det gælder beslægtede kunstnere
bør AMG tages med et stort gran salt

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Christoffer A. W.

Dato : 19-04-02 12:49

Prøv Timo Maas (har lige lavet en ny en der hedder "Loud"), The Orb,
Orbital, Chemical Brothers, William Orbit.

Mit bud!

Mvh Christoffer.

Fra : Jacob

Dato : 19-04-02 18:55

"Michael Stoltenborg" <ms@[nospam]3-pac.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke kunstere skal jeg lede efter, hvis jeg vil lytte til musik ala Paul
> Oakenfold - Resurection ?
>
> --
> Michael

Hvis du søger noget af det samme musik som Oakie mixer på sine cd'er, vil
jeg anbefale at du simpelthen tjekker de kunstnere ud som han
spiller....f.eks. på Travelling:

Velvet (Chiller Twist Cosmosis Remix) - Velvet Girl;
Ubik (The Dance Remix) - Timo Maas;
Jazzin' The Way You Know (Menage A Trois Remix) - Jazzy M;
Clarkness (Slacker Remix) - Dave Kane;
Point 7 (Original Mix) - Tone Depth;
Night Stalker (Original mix) - Altitude;
Melodica (Original mix) - Leama;
Decent (Original mix) - Bunker;
Bullet in The Gun 2000 (Rabbit In The Moon Mix) - Planet Perfecto;
Cried To Dream (Max Graham Remix) - Bullitt;
Bar None (Original mix) - Max Graham;

Disc: 2 Darker (Reset The Breakers Mix) - Brancaccio & Aisher;
Gyromancer (Wookie Slut Mix) - PMT;
Dooms Night (Timo Remix) - Azzido Da Bass;
Over Motion (Original mix) - Lyric Feat. Natali;
Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Remix) - Utah Saints;
Diamond Black (Original mix) - Mekka;
Flesh (Tiesto Remix) - Jan Johnston;
North Sky (Original mix) - Blackwatch;
Sunrise (DJ Tiesto Remix) - Goldscan;
Silence (DJ Tiesto in Search of Sunrise Remix) - Delerium Feat. Sarah
McLachlan;
Big Brother (Original mix) - Element 4

Desuden udgives der en masse andre compilations, bl.a. Global Underground,
som ca. holder sig i samme stil.
www.globalunderground.co.uk

Hilsen Jacob

Fra : Invisible Man

Dato : 21-04-02 14:10

"Michael Stoltenborg" <ms@[nospam]3-pac.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke kunstere skal jeg lede efter, hvis jeg vil lytte til musik ala Paul
> [...]
Dj Tiësto er også god for noget fedt indenfor den genre... Oakenfold lavede
bl.a. temaet til det engelske big brother under navnet Element 4 (sammen med -
vist nok - Andy Gray)

_______
i.m.