koks i renegade
Fra : m.e

Dato : 18-04-02 18:34

når jeg sætter Renegade i computer´en og skal lægge det ind på computer´en
viser den en intro Og så går det galt. I starten ser man ind mand løbe en
mod en rød ting så kigger han på en computer der sidder på hans arm Og så
sker det enten går den ud på skrivebordet ellers kommer der en masse streger
tværs over skærmen i forskellige farver.
HVAD SKAL JEG GØRE
mvh morten

Fra : Arcana

Dato : 18-04-02 20:18

"m.e" <morten@games.dk> skrev i en meddelelse

> når jeg sætter Renegade i computer´en og skal lægge det ind på computer´en

Hvordan kan man sætte en gade i computeren? Og hvor ligger René-gade
iøvrigt?

--
arc@na

Fra : m.e

Dato : 18-04-02 20:38

Arcana <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbf1bc0$0$78733$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "m.e" <morten@games.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man sætte en gade i computeren? Og hvor ligger René-gade
> [...]
er du en dumpap eller skulle du bare være smart

Fra : Arcana

Dato : 18-04-02 20:45

> computer´en
> er du en dumpap eller skulle du bare være smart

Hvis du nu beskrev lidt mere nøjagtigt hvad problemet var, incl.
hardware-opsætning og aktuelt styresystem, var der større chancer for et
fornuftigt svar. Jeg vil faktisk gerne hjælpe, så prøv igen.

Og undskyld, hvis du blev sur...

arc@na

Fra : m.e

Dato : 18-04-02 21:11

jeg køre med win98, 128ram, geforce1, 550mhz
jeg har også Wolfenstein det skal vil næste bruge det samme og det køre fint

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 02:29

> jeg køre med win98, 128ram, geforce1, 550mhz

Win98 eller Win98 SE? (SE er den absolut bedste af de to!)
Og måske er det dit GeForce 1 som brokker sig. Hvad siger de specs der står
på spil-pakken?

Jeg har selv et GeForce 2 MX, og det har indtil nu kunnet klare alt hvad jeg
har smidt i hovedet på det - inklusive Wizardry 8, som er enormt krævende.
Måske skulle du overveje at smide 128 MB ekstra RAM (og et nyt grafikkort) i
din PC (du kan jo altid genbruge RAM og grafikkort hvis du senere
opgraderer). Din processorhastighed burde kunne tackle det.

Indtil videre, så prøv at installere de nyeste drivere fra
http://www.nvidia.com som passer til dit grafikkort.

arc@na