Ø: Tabs til Pretty Maids
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 18-04-02 13:40

Ved godt at skiven lige er udkommet, men er det muligt at finde guitar- (og
bas)-tabs til Planet Panic noget sted på nettet? Specielt tænker jeg på
nummeret Face Of My Enemy.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Jizz Lobber

Dato : 18-04-02 14:57

Jesper Brogaard wrote:

> Ved godt at skiven lige er udkommet, men er det muligt at finde guitar- (og
> bas)-tabs til Planet Panic noget sted på nettet? Specielt tænker jeg på
> nummeret Face Of My Enemy.

Hvad med at spørge her: mailto:webmaster@prettymaids.com ?

'o)
Lobber

Fra : Highlander

Dato : 20-04-02 08:51

"Jizz Lobber" <lobber@jizz.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at spørge her: mailto:webmaster@prettymaids.com ?
>
> 'o)
> Lobber

Nu var jeg på Train forleden for at høre dem, og jeg tror desværre ikke Pm,
er de rigtige at spørge....

Highlander

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 22-04-02 14:03

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (og

> Nu var jeg på Train forleden for at høre dem, og jeg tror desværre ikke

Øh, nu havde jeg heller ikke tænkt mig at spørge PM (på trods af forslaget -
i øvrigt tak, Lobber), men hvorfor mener du ikke at PM er de rigtige at
spørge? Var deres præstation på Train ikke god? Så dem selv i Pumpehuset og
det var en fornøjelse som altid. Lyden og setlisten var ikke den bedste, men
der var god energi og stemning.

I øvrigt har vi fået lyttet nummeret af. Ikke særligt kompliceret, men meget
iørefaldende

Fra : Highlander

Dato : 22-04-02 16:40

> [...]
men
> der var god energi og stemning.
>
> I øvrigt har vi fået lyttet nummeret af. Ikke særligt kompliceret, men

jeg har hørt dem et par gange - og på Train var det bunden ... jeg gik efter
40 min - musikken kom aldrig forbi anden række.
de kan da sikkert deres tabs : ) - det var bare et surt opstød fra mig, da
jeg havde sat næsen op efter noget bedre end det de leverede den

Highlander