Jedi Knight 2. sidder fast cairn bay
Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-04-02 16:04

Jeg er kommet til en elevator i Cairn Bay (hedder level'en).
Jeg kan stå oven på elevatoren og jeg kan være inde i den, men jeg aner ikke
hvad jeg skal gøre for at komme videre? Man kommer til elevatoren ved at
hoppe over en ødelagt elevator. Uden for denne ødelagte elevator køre der en
sort R2D2 rundt.

Hvad hulen skal jeg gøre for at komme videre????????

Mvh Thomas

Fra : Racy

Dato : 17-04-02 19:22

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>
skrev i en meddelelse news:a9k2u4$2uml$1@news.cybercity.dk...

> Jeg er kommet til en elevator i Cairn Bay (hedder level'en).
> Jeg kan stå oven på elevatoren og jeg kan være inde i den,
> men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme videre?

Når du nu er kommet så langt ?

>Man kommer til elevatoren ved at hoppe over en ødelagt
>elevator. Uden for denne ødelagte elevator køre der en
> sort R2D2 rundt.
>
> Hvad hulen skal jeg gøre for at komme videre????????

Du skal stå oven på elevatoren, og helst når den kører
ned af, skal du af på en afsats bagerst i skakten.

Racy

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-04-02 21:52

"Racy" <racypj@icqmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skal stå oven på elevatoren, og helst når den kører
> ned af, skal du af på en afsats bagerst i skakten.

Tak for det. Jeg fatter ikke at jeg ikke har set det.

Mvh Thomas