In article <B8E3364D.6466%dan@adsistance.dk>,
DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:
> Var det ikke noget med at der var en her i gruppen der sidste år havde et
> problem med jyske netbank? Noget med noget der ikke var blevet betalt, eller
> hvad var det nu det var? Og hvordan forløb sagen?
>
> Grunden til at spørger er at jeg selv for øjeblikket kæmper med dem angående
> indbetalinger via giro, og modtager har ikke modtaget noget!
Sagen var, at en ordre kunne være indtastet korrekt i Netbanken men
alligevel _ikke_ udført. (Det var en der hedder Sprit, tror jeg)
Dette kun ske hvis der var overtræk på kontoen, og en ansat i banken
ikke ville godkende ordren manuelt. Banken vil åbenbart sikre sig imod
at man bruger en masse penge, man ikke har. Meget mystisk for de får jo
ret gode renter af et overtræk
--
Venlig hilsen
Martin Bech
Home Page:
http://bech.i.am email: Remove XYZ from adress.