Sued eller....?
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 16-04-02 19:29

Hej NG
Jeg mangler navnet på en gruppe som jeg mener er britisk. Og jeg mener selv
at gruppen hedder Sued, kan det passe? De havde et hit for 3-4 år siden, som
jeg ikke kender titlen på, men ordene "gasolin" og "drummachine" indgik i
sangen. Er der nogen der kan få noget ud af det. På forhånd tak
Hilsen Bjarne

Fra : Uffe Holst

Dato : 16-04-02 19:31

In an article of 16 Apr 2002 Bjarne Schmidt wrote:

> [...]
> jeg ikke kender titlen på, men ordene "gasolin" og "drummachine" indgik i
> sangen. Er der nogen der kan få noget ud af det. På forhånd tak

Suede.

--
Uffe Holst

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-04-02 19:34

"Bjarne Schmidt" <ellehus@schmidt.mail.dk> wrote in message

> [...]
> jeg ikke kender titlen på, men ordene "gasolin" og "drummachine" indgik i
> sangen. Er der nogen der kan få noget ud af det. På forhånd tak

Uha, det er farligt at erkende manglende kendskab til Suede. De var ret
store engang

Anyway, så hedder nummeret beautiful ones fra coming up-pladen:

http://www.azlyrics.com/lyrics/suede/beautifulones.html

/Nikolaj

Fra : Michelle

Dato : 16-04-02 20:26

> [...]
> jeg ikke kender titlen på, men ordene "gasolin" og "drummachine" indgik i
> sangen. Er der nogen der kan få noget ud af det. På forhånd tak

That would be Suede - Beautiful Ones, yep! As others have mentioned but if
you want more info about them they have a nice Danish site (for you)!

http://www.suede.dk

And their new album called (so far) "Instant Sunshine" will come out around
September! But if you like B.O you should also like songs like Trash and
Electricity...in case you were curious hehe

Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 16-04-02 20:37

Jeg takke for hjælpen og undskyld min uvidenhed
Hilsen Bjarne

Fra : Betin@

Dato : 17-04-02 13:02

ellehus@schmidt.mail.dk skrev...
> Jeg takke for hjælpen og undskyld min uvidenhed
Og de kommer på Skanderborg festivalen i år, uh hvor jeg glæder mig

Betin@