Musikprogram
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-04-02 17:23

Hejsa
Jeg har lige fået det nye Amadeus II 3.5 og iflg. noterne til den, er
den nu langt mere X-kompatibel, så det er måske værd at kigge på den. -
Der har jo gennem de sidste måneder været flere forespørgsler på
musikprogrammer til X.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Text Processor in The
World
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-04-02 03:04

> [...]
> den nu langt mere X-kompatibel, så det er måske værd at kigge på den. -
> Der har jo gennem de sidste måneder været flere forespørgsler på

Wahuu, jeg elsker bare de her nye programmer der i løbet af tre museklik
totalt lægger maskinen ned

Jeg lider af versionitis og skal selvfølgelig prøve alle mulige
programmer af. Men Amadeus bliver ved med at gå ned, og den trækker hele
systemet med. Er det mig der gør noget galt eller hvad? Er der andre der
har fået den til at fungere problemløst? Jeg prøvede fx at åbne
3D-spectrum...

Beige G3'er 266/MT OS 9.2.2DK tildelte programmet 30Mb ram.

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-04-02 05:52

Hej Nicolai

Nicolai Brandt wrote:

> Wahuu, jeg elsker bare de her nye programmer der i løbet af tre museklik
> totalt lægger maskinen ned

?? - Det gjorde den ikke hos mig, men der skete alligevel noget
besynderligt....

> Jeg lider af versionitis og skal selvfølgelig prøve alle mulige
> programmer af.

Jeg har det ikke helt sådan, men jeg tester dog en masse. Noget går godt,
noget gå skidt... Jeg har fx. lige testet en talende regnemaskine, der
hverken kunne regne eller tale, så det var noget af en oplevelse. Den fik
selve arkivlinien til at forsvinde i toppen med oprydning i indstillinger og
genopbygning af skrivebordet til følge...(-

> [...]
> systemet med. Er det mig der gør noget galt eller hvad? Er der andre der
> har fået den til at fungere problemløst? Jeg prøvede fx at åbne

Lidt det samme skete hos mig første gang, med den undtagelse, at
'...programmet ukendt...sluttede...' osv. - normal genstart, start af
Amadeus + gentagelse af fejlmeddelelse. Slettede den gamle indstillingsfil,
og startede ver. 3.2.3 og indtastede koden igen. Tildelte så Amadeus 3.5
90/140mb RAM og startede den ved at trække en alm. mp3 fil direkte på
ikonet, - og alt virker som det skal.

Det kunne tyde på, at den nye version ikke helt kan forliges med de gamle
indstillinger, og da slet ikke, hvis man - som jeg - har en hel del VST
plug-ins installeret i den også. Så jeg vil foreslå dig at slette den
originale indstillingsfil og genindtaste kode i ver. 3.2.x, quitte den
version og så starte den nye. Koden bliver automatisk overført, hvis du er
reg. bruger.

> Beige G3'er 266/MT OS 9.2.2DK tildelte programmet 30Mb ram.

Beige G3/333AVMT / 768mb RAM / OS 9.2.2DK. RAM til Amadeus II 3.5 min. 90mb
og ønsket str. 140mb.

- Og der er masser af nye features i den. Det kunne være rart at høre, hvis
der er nogle X-brugere, der har licens til den gamle og har downloaded den
nye ver., - og høre deres erfaringer.

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 19-04-02 00:12

> [...]
> originale indstillingsfil og genindtaste kode i ver. 3.2.x, quitte den
> version og så starte den nye. Koden bliver automatisk overført, hvis du er

Ikke registreret, har aldrig prøvet programmet før. Det er bare ikke
fedt at første gang man prøver et program at det så lukker hele systemet
ned. Lysten til at forsøge sig mere forsvider ret hurtigt.

> Beige G3/333AVMT / 768mb RAM / OS 9.2.2DK. RAM til Amadeus II 3.5 min. 90mb
> og ønsket str. 140mb.

Ja den skal nok bare ha' en masse ram. Irriterende at det ikke bliver
nævnt i read me filen.

--
Mvh Nicolai Brandt
"I uvejret beder den vise til Gud, ikke om sikkerhed for