Bowie i Dk igen:-))
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-04-02 12:46

http://www.hnt.dk/default.asp?mode=forside

Er der nogen der ved hvor mange billetter der er?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-04-02 13:27

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvor mange billetter der er?

5.000 billetter á 480,- stykket ifølge Information.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-04-02 13:52

On Tue, 16 Apr 2002 14:27:18 +0200, "nikolaj borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

>5.000 billetter á 480,- stykket ifølge Information.

Jeg fandt det også i en anden artikel.
Der bliver rigft! JEg synes iøvrigt at dem der fik billet sidste gang
skulle udelukkes denne gang

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : zcully

Dato : 16-04-02 14:06

Hvaaa satan.......
Ok så skal jeg sku tidligt op på lørdag kan jeg regne ud..
Øv kommer sikkert bare til at tage afsted alene hvis jeg får billet

/Zcully

Fra : Highlander

Dato : 20-04-02 08:52

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvaaa satan.......
> Ok så skal jeg sku tidligt op på lørdag kan jeg regne ud..
> Øv kommer sikkert bare til at tage afsted alene hvis jeg får billet

jeg tror godt du kan regne med der kommer ca 4999 andre ..

Highlander

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-04-02 15:11

On Sat, 20 Apr 2002 09:52:11 +0200, "Highlander"
<Highlander_dk@hotmail.com> wrote:

>"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>jeg tror godt du kan regne med der kommer ca 4999 andre ..
>
>Highlander

Incl undertegnede.
Der er iøvrigt ikke udsolgt her kl. 16.10!!??
Håber man ligger flere af disse arrangementer i Jyllnad

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-04-02 15:51

On Tue, 16 Apr 2002 13:46:20 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor mange billetter der er?

Jeg skal til David Bowie! Er du rådden, jeg glæder mig! Andre
her, der var heldige at få billetter?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-04-02 15:56

On Sat, 20 Apr 2002 16:51:04 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Jeg skal til David Bowie! Er du rådden, jeg glæder mig! Andre
>her, der var heldige at få billetter?

jeps mig da
Men der er stadig billetter

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-04-02 07:35

On Sat, 20 Apr 2002 16:55:46 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Men der er stadig billetter

OK. Det er nok prisen, der på mange virker afskrækkende, samt at
koncerten ligger i samme weekend som Ringe. Men for min skyld gør det
ikke noger der kun kommer 2500...

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 20-04-02 19:23

> Jeg skal til David Bowie! Er du rådden, jeg glæder mig! Andre
> her, der var heldige at få billetter?

5000 - og ja jeg skal også af sted.... (damn så havde jeg jo ikke behøvet at
sidde ved computeren kl. 10).
Er der nogen der ved om de to job (norge og belgien) er før eller efter
horsens, så der var en mulighed for at høre lidt om settet?

Mvh
DE
http://www.elnif.dk

Fra : ChriZ

Dato : 20-04-02 22:22

Skal også med... du kan tage et kig på www.teenagewildlife.com .. eller
alt.fan.david-bowie ..?? Der skal sikkert nok komme en set-liste...! Glæder
mig ret voldsomt til at høre hvad han har fundet på denne gang!

ChriZ