Sløv OS 9 - øv!
Fra : Jens

Dato : 14-04-02 22:51

Jeg har fået et problem med OS 9 på min Cube her på det sidste... Når
jeg arbejder med f.eks. Word eller SimpleText (men også andre
programmer) og skifter imellem dem, er det som om, at opdateringen af
vinduerne har fået noget af en forsinkelse. Det er som om maskinen
"hænger" et sekunds tid inden vinduet bliver gentegnet. Det hælper at
flytte vinduet en smule, så bliver det gentegnet med det samme.
Vinduet bliver heller ikke gentegnet omgående, når jeg udvider en
titellinie til et helt vindue ved at dobbeltklikke på titellinien.

Er der nogen der har et tip til hvordan jeg får spark i vinduerne

Fra : Jens Juul Andersen

Dato : 14-04-02 23:02

En genopbygning af P-ram og derefter skrivebordet plejer at hjælpe på disse
symptomer.

Venlig hilsen
Jens Juul Andersen
Http://www.JJA.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-04-02 23:09

In article <8f697960.0204141350.7594a8f@posting.google.com>,
webdezign@ofir.dk (Jens) wrote:

> Er der nogen der har et tip til hvordan jeg får spark i vinduerne

Har du et baggrundsbillede på dit skrivebord?