Medal of Honor
Fra : Wibolt

Dato : 13-04-02 23:27

Hej

Jeg er nået til den bane hvor man skal få en Tiger tank over en bro, jeg har
snipet alle dem der vil sprænge broen - men jeg kan ikke kalde flystøtte
uanset hvad jeg gør?
Kan huske at have gjort det før i spillet, men ikke hvordan....

Mvh, Wibolt

Fra : Dopedog KDC

Dato : 13-04-02 23:44

Du skal bare trykke 7 og derefter kigge på stedet der skal bombes, og så
bare trykke på musen ... :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Wibolt

Dato : 14-04-02 19:34

Takker, hvorfor f..... står det ingen steder?

Wibolt

Fra : Dopedog KDC

Dato : 15-04-02 04:15

Det gjorde det også første gang... så må du jo bare huske på det knægt

-Ronnie

Fra : Wibolt

Dato : 16-04-02 13:24

Øhhhhh, er det mig der er en knægt??
Jeg er 39 år, hvor gammel er du??

Mvh, Wibolt

Fra : Dopedog KDC

Dato : 16-04-02 17:17

Tja... det vil jeg jo ik svare på for så kommer jeg til at se dum ud nu ...
vær du nu bare glad for at jeg hjalp dig... MAND

-Ronnie

Fra : Wibolt

Dato : 16-04-02 20:45

Selvfølgelig, og endnu en gang tak.