Ny internet-sang
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-02 10:39

Nu har Danmark fået endnu en internetsang. Efter at Danmark i flere år har
sunget med på PÅ INTERNET med Kandis ser det nu ud til at computer-nørderne
nu får en ny slagsang. Den er netop blevet testet til Dansktoppen. Den
hedder JEG ER INTERNØRD og er med Strengedrengene (tror jeg nok de hed). Det
er en rigtig sjov typisk slager som vi alle kan synge med på, efter at have
hørt den et par gange. Akkurat lige som Kandis`s sang. Næste lørdag får vi
se om den suser ind på Danmarks førende hitliste som Danmarks nyee
internet-slagsang.

Lyt til Dansktoppen næste lørdag kl. 11.03-12.00 på P4 (men der er ikke
megen "ring-i-næsen-musik.

Hilsen musikexperten

Fra : Christian Paulsen

Dato : 13-04-02 14:06

Hvad med at du selv lavede et dansktop-nummer, Åge?

JEG ER MUSIKNØRD

/christian p
- straffri modstander af dansktop-musik

Fra : Lars B.

Dato : 13-04-02 16:35

In article <3cb82d8e$0$5225$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, CP@comhjem.dk
says...
> Hvad med at du selv lavede et dansktop-nummer, Åge?
>
> JEG ER MUSIKNØRD

Mon ikke: Jeg er musikdøv, ville være en bedre titel ??
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Emil Rune

Dato : 13-04-02 18:33

"Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3cb82d8e$0$5225$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, CP@comhjem.dk
> says...

> Mon ikke: Jeg er musikdøv, ville være en bedre titel ??

Eller hvad med "Jeg er musikdum"....Der er mange muligheder ;)

Emil

Fra : -Carina

Dato : 13-04-02 16:57

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
Det
> er en rigtig sjov typisk slager som vi alle kan synge med på, efter at

Nej, forkert! Jeg kommer ikke til at synge med, for sådan en sang kommer jeg
slet ikke til at høre et par gange. Ikke engang 1 gang

-Carina

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-02 17:57

Den er netop blevet testet til Dansktoppen. Den
> hedder JEG ER INTERNØRD og er med Strengedrengene (tror jeg nok de hed).
_________
men der troede jeg forkert, for det viser sig at de hedder Strengedrejerne.

Hilsen Åge
(Læs om dansk populær-musik på www.dansktoppen.subnet.dk

Fra : D.O.A

Dato : 13-04-02 20:31

> [...]
> internet-slagsang.
>
> Lyt til Dansktoppen næste lørdag kl. 11.03-12.00 på P4 (men der er ikke

Fortæl os så Åge,hvorfor laver Strengedrejerne en sang om internettet´?
Du har jo før trukket meget klare grænser imellem Dansk Top-bands
og computere,selv om det står klart at næsten al dansk top bliver
indspillet på en computer.
Kan det være for at score en masse penge på fulde konfirmanter.
Jeg er sikker på at hvis du ikke har svaret,skal du nok finde på et.:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-02 21:16

D.O.A <tul@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb8874a$0$11912$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Fortæl os så Åge,hvorfor laver Strengedrejerne en sang om internettet´?
> Du har jo før trukket meget klare grænser imellem Dansk Top-bands
> og computere

____________

Dansktopmusik er jo stort set enten sentimentale sange eller sjove sange.
Denne her sang tilhører den sidste gruppe. Den laver sjov med
computernørderne, men på en godmodig måde. Der synges noget om at nørden
spiser en pizza og leger med computer og drikker en cola og leger med
computer iog spiser lidt mere pizza og chatter og drikker en cola mere og
spiser en pizza og skyller den ned med mere cola og leger med computer og
spiser pizza og chatter o.s.v., som om en nørd ikke laver andet
Den er rigtig vild og sjov i rigtig dansktopspil, s¨alle kan holde ud at
høre den. Prøv at høre den på lørdag, om den bliver en succes.
Ja tak, jeg ved godt at der laves meget bras indenfor dansktopgenren,
men det gør der indenfor alle genrer, bl.a. også indenfor
ring-i-næsen-musikken også kaldet computerfasinationsmusik. (Det sidste er
et nyt ord jeg har fundet på fordi P3-musikken, fordi musikken nok ikke så
meget laves for musikkens skyld men for at vise hvad man kan få computeren
til at lave af lydeffekter. Så deeeettttt.....

Hilsen Åge

Fra : Christian Paulsen

Dato : 13-04-02 22:06

> [...]
at
> høre den. Prøv at høre den på lørdag, om den bliver en succes.

Som med andet dansktop, skal man have indtaget flere bodegaer og være
ufattelig åndssvag før man sætter nummeret i gang.

/christian p

Fra : Mikster

Dato : 14-04-02 14:49

> [...]

> spiser en pizza og skyller den ned med mere cola og leger med computer og
> spiser pizza og chatter o.s.v., som om en nørd ikke laver andet

Skal vi ikke lave sjov med dansktop "musikere" der laver en sang ud af fire
akkorder.
Så laver endnu en sang ud af de samme fire akkorder og så en til...

VH MIKKEL

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-02 11:05

PÅ INTERNET (Kandis) er fortsat computernørdernes slagsang

Det blev ikke til nogen stor succes med denne ny computernørd-sang med
Strengedrejerne. Det skyldes nok mest det jævnlige problem at der i nogle
uger bliver testet ene gode plader og det gjorde der i den uge hvor"Jeg er
en internørd" blev testet. Og så er det altså svært for dem alle at komme
ind på listen. Pladen fik færrest stemmer af de 4 testere og endte så langt
udenfor listen som det kan lade sig gøre. Den bliver derfor ikke gentestet.
(Altså ikke gèn-testet, men gentestet. Så deeetttt........ jov-jov.

Hilsen Åge

Mikster <mikkel-sif@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb98854$0$5202$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...