Ph måler
Fra : Preben Holm

Dato : 12-04-02 17:35

Til hvilke priser kan jeg købe en Ph måler som hele tiden viser
vandets Ph værdi ?

Er det noget der virker, og kan de fås med alarmfunktion, hvis Ph'en
falder for meget.

Fra : ole larsen

Dato : 12-04-02 18:42

Preben Holm skrev i meddelelsen <3cb70c41.4017546@news.tele.dk>...

>Til hvilke priser kan jeg købe en Ph måler som hele tiden viser
>vandets Ph værdi ?

Du må selv undersøge markedet, der ændrer sig hele tiden.....

>Er det noget der virker, og kan de fås med alarmfunktion, hvis Ph'en
>falder for meget.

Ja, men hvorfor er du bange for det ?
Hvad nu hvis den stiger "for meget" ?

Ole

Fra : Carsten Gall

Dato : 12-04-02 23:13

ole larsen <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:F2Ft8.28737$iY5.965731@news010.worldonline.dk...

> Du må selv undersøge markedet, der ændrer sig hele tiden.....

Det findes faktisk! IKS er svaret, og de kan købes hos Decocean i
Glostrup.
Men bered dig på en lidt ubehagelig overraskelse når du hører prisen!

IKS computeren bruges normalt til saltvand, men der er jo intet der
forhindrer
at den bruges i ferskvand. Den har mulighed for at blive koblet til
computeren,
du skulle også kunne få den til at sende dig en SMS hvis der sker nogle
uforudsete ting.

Carsten

Fra : Charlotte & Steen

Dato : 12-08-02 17:33

Du kan få en til ca 2200 kr der kan fortælde dig din PH jeg har selv en der
kører over en kalk reator og når den måller at der er forlidt kalk starter
den selv med at kører .end til den igen måller at nu er der nok kalk i .
den model er selvfølig dyrer der skal bruges en mavnetvendtil og en kalk
reagtor vintilen koster 500 kr og reagtoren koster fra 2000 kr og op efter
den kan også selv laves .
ps jeg har saltvandsakvarie så jeg ved ikke retmeget om ferskvand og hvad du
skal bruge det til det hele kan købes i Petgo i Gentofte snak med en der
heder Thomas .

hilsen steen