ping Arcana ...
Fra : Astrid

Dato : 10-04-02 21:40

hej Arcana,

for et stykke tid siden skrev jeg på denne nyhedsgruppe vedr Erling Urt.
Jeg ville bare høre, om du vidste, om han havde en email-adresse? Han skrev
een ned til mig da forretningen var ved at lukke, men jeg har smidt den væk
Det var noget med byriel ... Selvfølgelig er det ikke sikkert, at han bruger
den samme, men jeg ville gerne kunne skrive til ham da han ikke tager
telefonen når jeg ringer (og da jeg gerne ville kunne anbefale ham til
andre, hvis de skulle få behov for olier, teer mv)

Anyways, hvis du snakker med ham, så sig at vi er mange der gerne så at der
var en hjemmeside med al hans viden om urteting og vitaminer, og der da også
er nogen af os der ville smide noget frivillig arbejdskraft efter det ...

/astrid

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 23:40

"Astrid" <astridity@nospam.org> skrev i en meddelelse

> [...]
også
> er nogen af os der ville smide noget frivillig arbejdskraft efter det ...

Indtil da kan du jo bruge min side, hvor store dele af mine bøger ligger:
http://www.phyton.dk/urter/index.htm. Jeg begyndte faktisk mit bog-projekt i
samarbejde med "Urten", men han fik bare ikke skrevet så meget. Han er
min gamle personlige ven og kollega. Jeg kan formidle kontakt til Hr. Ling,
hvis du skriver til mig på webmaster@nospam.phyton.dk - bare fjern "nospam"
før du sender mailen.

Jeg modtager iøvrigt gerne forslag til hvordan min site kan blive bedre, og
jeg har tid til at arbejde på den i øjeblikket, så kom endelig med forslag.

arc@na